Αναπτυξιακή πορεία για την COSMOTE e-Value που περιλαμβάνεται στα καλύτερα contact centers της Ευρώπης

17


Μία ακόμη χρονιά ανάπτυξης διέγραψε η COSMOTE e-Value, ένα από τα μεγαλύτερα contact centers, η οποία σημείωσε αύξηση στον κύκλο εργασιών της, μεγαλύτερη από 35% το 2021, αναλαμβάνοντας νέα μεγάλα έργα για εταιρείες και οργανισμούς από τον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.

Η
αναπτυξιακή της πορεία σε συνδυασμό με
την άριστη εμπειρία που προσφέρει στους
πελάτες της, επιβραβεύτηκε με τρεις
διακρίσεις στα φετινά European
Contact
Center
& Customer
Service
Awards,
την πιο
σημαντική Ευρωπαϊκή διοργάνωση για τον
κλάδο, που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο,
και στην οποία έλαβαν μέρος πολυεθνικές
εταιρείες Outsourcing και μεγάλα διεθνή
brands από 32 ευρωπαϊκές χώρες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ειδικότερα, η εταιρεία απέσπασε Χρυσό βραβείο στην κατηγορία Most Effective Management of Peak Demand για την αποτελεσματική συνεργασία της με το ΔΕΔΔΗΕ σε περιόδους κρίσεων και αυξημένων αναγκών εξυπηρέτησης και υποστήριξης των πολιτών. Χάρη στην τεχνογνωσία, την ευελιξία και το καταρτισμένο προσωπικό που διαθέτει, η COSMOTE e-Value διαχειρίστηκε αποτελεσματικά έως και πενταπλάσια κίνηση.

Βραβεία από τα φετινά European Contact Center & Customer Service Awards
Βραβεία από τα φετινά European Contact Center & Customer Service Awards

Επιπλέον,
τιμήθηκε με Silver βραβείο στην κατηγορία
Best Innovation in Customer Service για το σύστημα AI
εξυπηρέτησης «COSMOTE AI Personal Assistant». Ο
Προσωπικός Βοηθός της COSMOTE, που σχεδιάστηκε
από την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της
COSMOTE e-Value,
αντιλαμβάνεται και απαντά σε φυσική
γλώσσα, καθοδηγώντας τους πελάτες μέσα
στο Chat και το Τηλεφωνικό Κέντρο.

Στην
COSMOTE e-Value
απονεμήθηκε, επίσης, Bronze
βραβείο στην κατηγορία Best
Pan-European
Contact
Centre
Operation
για την άριστη εξυπηρέτηση που προσφέρει
σε πελάτες της σε όλη την Ευρώπη
από τις εγκαταστάσεις της σε Ελλάδα και
Ρουμανία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Τα σπουδαία αυτά ευρωπαϊκά βραβεία αποτελούν έμπρακτη αναγνώριση των προσπαθειών που καταβάλλουν καθημερινά όλοι οι εργαζόμενοι στην COSMOTE e-Value για την παροχή άριστης εμπειρίας επικοινωνίας, εξυπηρέτησης και υποστήριξης. Αποτελούν ένα ακόμη κίνητρο για να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι, ώστε να αποτελούμε την κορυφαία επιλογή για όσους θέλουν να αναθέσουν σε αξιόπιστο εξωτερικό συνεργάτη τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πελατών τους, εντός και εκτός συνόρων.», δήλωσε ο Chief Customer Operations Officer Ομίλου ΟΤΕ και CEO COSMOTE e-Value A.E. & e-Value International S.A., κ. Θανάσης Στράτος.

Ο CEO της COSMOTE e-Value & e-Value International, κ. Θανάσης Στράτος
Ο CEO της COSMOTE e-Value & e-Value International, κ. Θανάσης Στράτος

Η
COSMOTE
e-Value
κατέχει ηγετική θέση στον χώρο των
contact
centers,
με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας. Είναι
μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, ενώ από το 2014 έχει
ιδρύσει την e-Value
International
στη Ρουμανία. Με 19 σύγχρονα κτίρια
εγκαταστάσεων για τις λειτουργίες της
σε 11 πόλεις, high
end
τεχνολογική υποδομή και πάνω από 7.000
καταρτισμένα στελέχη, προσφέρει όλο το
φάσμα των υπηρεσιών εξυπηρέτησης
πελατών, σε 24ωρη βάση, 365 μέρες το χρόνο
σε 16 γλώσσες.

Πληροφορίες

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υποδιεύθυνση
Σχέσεων με τα ΜΜΕ

Εταιρική
Επικοινωνία Ομίλου
OTE

Τηλ. 210-6177566

Email: mediarelations@ote.gr

Πληροφορίες

Corporate
Communications Cosmote e-Value

Τηλ.
210-8198800, 210-8198869

E-mail:
communication@cosmote-evalue.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΒΙΝΤΕΟ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 



Πηγή