Συνδρομές με διαφημίσεις και τέλος του password sharing από το φθινόπωρο

8


Από τον περασμένο μήνα γνωρίζουμε πως η Netflix σκοπεύει να βάλει ένα τέλος στον διαμοιρασμό του password και να λανσάρει φθηνότερα συνδρομητικά πακέτα που θα εμφανίζουν διαφημίσεις στους χρήστες της πλατφόρμας, απλά μέχρι σήμερα δεν είχαμε κάποια ένδειξη για το χρονοδιάγραμμα της.

Τώρα, η The New York Times έχει καταφέρει να πάρει στα χέρια της μια εσωτερική ενημέρωση της εταιρείας που αναφέρει ότι τα συνδρομητικά πακέτα με διαφημίσεις θα είναι διαθέσιμα μέσα στο τελευταίο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Παράλληλα σκοπεύει να αποθαρρύνει τους χρήστες από την πρακτική του διαμοιρασμού του password τους είτε αναπτύσσοντας εργαλεία που θα αναγνωρίζουν τα στοιχεία του «έξτρα» χρήστη, είτε προσφέροντας την επιλογή για προσθήκη χρηστών στο πακέτο συνδρομής με κάποιο επιπλέον τίμημα.

Υπενθυμίζουμε ότι μέχρι πριν από λίγους μήνες η Netflix ήταν απόλυτα αντίθετη με την προσθήκη διαφημίσεων στην πλατφόρμα της επειδή κάτι τέτοιο θα αλλοίωνε την εμπειρία θέασης. Τα γάλατα, όμως, έσφιξαν και τώρα δικαιολογεί την απόφαση της λέγοντας πως όλοι οι ανταγωνιστές της (πλην της Apple) ακολουθούν την ίδια πολιτική προκειμένου να προσφέρουν περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές.

[via]

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!



Πηγή