Το νέο πρόγραμμα ανταμοιβής των δημιουργών περιεχομένου

6


Η ByteDance δημιουργεί νέους τρόπους εξοικονόμησης χρημάτων για τους δημιουργούς περιεχομένου στην δημοφιλή πλατφόρμα TikTok, με την εταιρεία να ανακοινώνει πως σκοπεύει να μοιράσει τα κέρδη των διαφημίσεων που προβάλλονται ανάμεσα στα δημοφιλέστερα videos.

Το νέο πρόγραμμα ονομάζεται TikTok Pulse και αφορά την προβολή διαφημίσεων στο Top 4% των συνολικών videos της πλατφόρμας, επομένως, θα πρέπει οι δημιουργίες να είναι τρομερά δημοφιλείς για να επωφεληθούν από αυτό. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι θα μπορούν να συμμετέχουν σε αυτό μόνο όσοι διαθέτουν περισσότερους από 100.000 followers, με τα κέρδη να μοιράζονται 50-50.

Σε γενικές γραμμές το TikTok Pulse μοιάζει με το αντίστοιχο πρόγραμμα που τρέχει εδώ και χρόνια το YouTube, αν και το τελευταίο δίνει ένα μικρό ποσοστό παραπάνω στους δημιουργούς (55-45 η μοιρασιά). Η εκκίνηση θα γίνει τον Ιούνιο στις ΗΠΑ και θα επεκταθεί σε όλο τον κόσμο από το φθινόπωρο.

Για την ώρα, ο κύριος τρόπος ανταμοιβής των δημιουργών περιεχομένου στο TikTok είναι μέσω του Creator Fund, που ουσιαστικά αποζημιώνει κάποιους από αυτούς με βάση τη δημοφιλία των videos τους. Μέχρι στιγμής δεν αποδίδει ιδιαίτερα κέρδη στην πλειοψηφία των δημιουργών και γι’ αυτό κρίνεται αναγκαίο να βρεθούν τρόποι που θα τους κρατήσουν στην πλατφόρμα, δεδομένου ότι ο ανταγωνισμός (YouTube Shorts, Instagram Reels) κινείται με γοργά βήματα.

[TikTok]

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!



Πηγή