Categories: Internet

Ανακοίνωσε αυστηρότατους ελέγχους για τις πολιτικές διαφημίσεις και εφαρμόζει το GDPR σε όλο τον κόσμο


Οι διορθωτικές κινήσεις της Facebook συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό τις τελευταίες ημέρες. Καταρχήν, η εταιρεία “πέταξε” έξω από το κοινωνικό δίκτυο και την AggregateIQ, μια εταιρεία που παρείχε συμβουλευτικές υπηρεσίες στο πλαίσιο των Καναδικών Εκλογών και αποδείχτηκε ότι έχει άμεση σχέση με την Cambridge Analytica.

Διαβάστε επίσης: #Faceblock: 24ωρο μποϋκοτάζ στα Facebook, Instagram, WhatsApp και Messenger στις 11 Απριλίου

Δεύτερον, είχαμε νέα ανάρτηση από τον Mark Zuckerberg, αλλά και επίσημη ενημέρωση από το blog της Facebook σχετικά με τις προϋποθέσεις που θα πρέπει να πληρούνται για να δημοσιευθεί μια διαφήμιση που αφορά πολιτικό περιεχόμενο, με αφορμή τις σημαντικές εκλογές σε ΗΠΑ, Μεξικό, Βραζιλία, Ινδία και Πακιστάν μέσα στο 2018. Στο εξής, οποιαδήποτε υπηρεσία θέλει να δημοσιεύσει τέτοιου είδους διαφημίσεις στο κοινωνικό δίκτυο θα πρέπει να λαμβάνει πιστοποίηση που θα δίνεται με επιβεβαίωση της διεύθυνσης, της ταυτότητας των διαχειριστών, αλλά και των χρηματοδοτών της καμπάνιας. Γι’ αυτό θα προσληφθούν χιλιάδες επιπλέον υπάλληλοι στην εταιρεία.

Διαβάστε επίσης: Facebook: Αυτές είναι οι μεγάλες αλλαγές που αφορούν τα δεδομένα των χρηστών στο κοινωνικό δίκτυο

Τρίτον, η Facebook θα εφαρμόσει τελικά τους κανόνες που θα επιβάλλει από τις 25 Μαΐου η Ευρωπαϊκή Ένωση (το περίφημο GDPR) σε όλο τον κόσμο. Βέβαια, αυτή η αλλαγή στάσης ίσως προήλθε από το γεγονός ότι η ΕΕ θα πιέσει για την ισχύ του GDRP για τους Ευρωπαίους πολίτες σε όλο τον κόσμο, ανεξάρτητα από το που ζουν ή που βρίσκονται.

Διαβάστε επίσης: Facebook Messenger: Σύντομα θα μπορούν όλοι να διαγράφουν (unsend) τα μηνύματα που έχουν στείλει

Τέλος, να σημειωθεί ότι τα όσα συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό με τη Facebook δεν θα αφήσουν ανεπηρέαστες τις υπόλοιπες εταιρείες υψηλής τεχνολογίας όπως οι Apple, Alphabet (Google), Amazon, Twitter και Microsoft, οι οποίες θα τεθούν και αυτές υπό πολύ αυστηρότερους ελέγχους σχετικά με την διαχείριση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών και την προστασία της ιδιωτικότητας.

[1, 2, 3]



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Η τεχνητή νοημοσύνη προχωρά γρήγορα αλλά το «κλειδί» για μεγαλύτερη πρόοδο είναι η πραγματοποίηση οργανωτικών αλλαγών

Η τεχνητή νοημοσύνη προχωρά γρήγορα αλλά το «κλειδί» για μεγαλύτερη πρόοδο είναι η πραγματοποίηση οργανωτικών…

14 ώρες ago

62χρονη σώθηκε από τον πιο επικίνδυνο καρκίνο χάριν στην Τεχνητή Νοημοσύνη!

Όπως εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο, η Τεχνητή Νοημοσύνη ήταν κάτι για το οποίο η Dianne…

17 ώρες ago

Θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε την AI ως ένα νέο «είδος»;

Ο επικεφαλής του τμήματος Τεχνητής Νοημοσύνης της Microsoft δήλωσε ότι οι άνθρωποι θα πρέπει πραγματικά…

18 ώρες ago

Η NASA μας δείχνει με ποιον τρόπο επικοινωνεί σε απόσταση 25 δισ. χιλιομέτρων!

Για πρώτη φορά, το Deep Space Network της NASA, το οποίο επικοινωνεί με το θρυλικό…

18 ώρες ago

Αυτό το τανκ των ΗΠΑ κινείται με AI και διαθέτει…πράσινα μάτια [Video]

Σε περίπτωση που νομίζατε ότι το μέλλον των συσκευών με Τεχνητή Νοημοσύνη δεν ήταν ήδη…

18 ώρες ago

Το Windows 10 αυξάνει το μερίδιο του, με το Windows 11 να υποχωρεί

Τον περασμένο μήνα, η Statcounter ανέφερε μια αξιοσημείωτη μείωση του μεριδίου αγοράς του Windows 11…

18 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.