Categories: Microsoft

Από πλατφόρμα κειμένου, το X θέτει ως προτεραιότητα πλέον τα videos


Σε συνέχεια της διακήρυξης του τον περασμένο μήνα, το X (πρώην Twitter) επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά την ιδιότητα του ως μια πλατφόρμα που βάζει ως προτεραιότητα το video. Ως απόδειξη αυτού, η CEO του X, Linda Yaccarino, μοιράστηκε μερικά ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία σχετικά με την ανάπτυξη της πλατφόρμας στο χώρο του διαμοιρασμού video χθες.

Τέσσερις στις πέντε συνεδρίες χρηστών στο X περιλαμβάνουν κατανάλωση video, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που δόθηκαν αρχικά από τον επίσημο λογαριασμό @XData. Επιπλέον, ο λογαριασμός ανέφερε ότι ο μέσος ετήσιος ρυθμός αύξησης των προβολών video στο X είναι 35% και ο μέσος χρόνος που αφιερώνεται στο video έχει αυξηθεί κατά 17%. Πρόκειται για αριθμούς που η εταιρεία θεωρεί πολύ ελπιδοφόρους, δηλώνοντας ότι “το μέλλον του video στο X είναι λαμπρό“!

Η μετάβαση του X σε μια πλατφόρμα με κύριο χαρακτηριστικό το video έχει μεταμορφώσει σε μεγάλο βαθμό το περιβάλλον των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το X ήταν κάποτε γνωστό για τις σύντομες δημοσιεύσεις κειμένου, αλλά τώρα δίνει προτεραιότητα στο περιεχόμενο video σε διάφορες μορφές. Η έμφαση που δίνει η πλατφόρμα σε καθηλωτικά video μικρής διάρκειας συμβαδίζει με τις προσπάθειες ανταγωνιστών όπως το TikTok, οι οποίοι προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις του κοινού. Αυτή η μετάβαση οδηγεί επίσης στην αύξηση των video μακράς μορφής στην πλατφόρμα, καθώς το X προσπαθεί να ανταγωνιστεί καθιερωμένες πλατφόρμες όπως το YouTube.

Ως συνέπεια αυτής της αλλαγής, πολλοί δημιουργοί περιεχομένου στο X εστιάζουν πλέον τις προσπάθειές τους στη δημιουργία video. Η αλγοριθμική ιεράρχηση του περιεχομένου video στο X προωθεί αυτό το μοτίβο, επηρεάζοντας τον τρόπο με τον οποίο καταναλώνονται οι πληροφορίες στην ιστοσελίδα. Επιπλέον, η πρόσφατη προσθήκη χαρακτηριστικών που επικεντρώνονται στο video έχει ανοίξει πρόσθετες δυνατότητες για εισόδημα, προσελκύοντας δημιουργούς που επιθυμούν να εκμεταλλευτούν αυτή την ευκαιρία.

Ενώ η στροφή προς το περιεχόμενο video έχει δώσει υποσχέσεις για την αύξηση της δέσμευσης και των εσόδων, το X έχει ακόμα πολύ δρόμο να διανύσει προκειμένου να διατηρήσει μια υγιή και αξιόπιστη πλατφόρμα τόσο για τους δημιουργούς όσο και για τους χρήστες.



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Υποβρύχιο ρομπότ βγάζει τα σκουπίδια στην επιφάνεια συλλέγοντας έως και 250 κιλά

Έναν νέο «σύμμαχο» απέναντι στη θαλάσσια ρύπανση παρουσίασαν τα εργαστήρια του Technical University of Munich…

5 ώρες ago

Μικρές αλλά ουσιαστικές βελτιώσεις για πιο άνετη χρήση

Η εφαρμογή Google Maps δέχεται ένα νέο αισθητικό φρεσκάρισμα αλλά και μερικές χρήσιμες προσαρμογές στη λειτουργικότητά…

5 ώρες ago

Η Samsung ξεκίνησε να εμφανίζει διαφημίσεις στα… ψυγεία της

Η Samsung άνοιξε έναν νέο γύρο συζήτησης γύρω από τα όρια της τεχνολογίας στο σπίτι,…

5 ώρες ago

Με QD-OLED panel 3ης γενιάς και ρυθμό 500Hz!

Η AGON by AOC ανακοινώνει την AGON PRO AG276QKD2, μια πρωτοποριακή οθόνη gaming QD-OLED 26,5…

8 ώρες ago

To Hayabusa 2 οδεύει προς ένα αδιανόητο διαστημικό ραντεβού

Μια αποστολή που κατευθύνεται σε έναν μακρινό αστεροειδή φαίνεται να κρύβει περισσότερες προκλήσεις από όσες…

8 ώρες ago

Επίσημα το νέο ελαφρύ drone με δυνατότητες ναυαρχίδων

Η DJI παρουσίασε το νέο της δημιούργημα στην κατηγορία των drones κάτω από τα 250…

9 ώρες ago