Η Facebook πειραματίζεται με την επαυξημένη πραγματικότητα (Augmented Reality – AR) κυρίως με την προσθήκη stickers και φίλτρων στις κάμερες των Messenger και Instagram, αλλά φαίνεται ότι έχει μεγαλύτερες βλέψεις και καλύτερους τρόπους εκμετάλλευσης της τεχνολογίας.
Η εταιρεία πολύ σύντομα θα αρχίσει να εμφανίζει διαφημίσεις επαυξημένης πραγματικότητας στο News Feed των χρηστών στις ΗΠΑ, δίνοντας τους έτσι τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν το διαφημιστικό περιεχόμενο με μια διαφορετική ματιά. Για παράδειγμα, θα μπορούν να ελέγχουν αν τα γυαλιά ηλίου του Michael Kors ταιριάζουν στο πρόσωπο τους προβάροντας τα με τη βοήθεια φίλτρου AR και φυσικά θα υπάρχει άμεσο link για την αγορά τους.
Ανάμεσα στις εταιρείες που ετοιμάζουν τέτοιου είδους AR διαφημίσεις για το News Feed του Facebook συμπεριλαμβάνονται οι Sephora, Wayfair, Bobbi Brown και NYX Professional Makeup.
[via]
Το streaming του μέλλοντος: Εικονική πραγματικότητα και διαδραστικές σειρές με διαφορετικές πλοκές - Newsbeast play…
Μετά από ένα εκρηκτικό ξεκίνημα και μια αναμενόμενη πτώση ώσπου να προστεθούν αρκετές quality of…
Μια ομάδα ερευνητών από το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ δημιούργησε έναν custom αλγόριθμο που…
Όταν ένα Windows PC αρχίζει να «τα παίζει» μία από τις πρώτες ενέργειες που πραγματοποιούν…
Η ερώτηση του Newsbeast στη Sophia, το διασημότερο ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης, στο πλαίσιο της Beyond…
Νέος CEO της ADMO Lifestyle Holding αναλαμβάνει ο Sanjay Nandi. Ο κ. Nanti θα υπηρετήσει…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment