Μόλις λίγες ημέρες ήταν αρκετές για τη Sony ώστε να διευθετήσει το ζήτημα με το μήνυμα που κράσαρε τα PlayStation 4. Η εταιρεία ανακοίνωσε μέσω του λογαριασμού της στο Twitter ότι έχει επιδιορθώσει το πρόβλημα και ταυτόχρονα πρότεινε μια πολύ εύκολη λύση για όσους αντιμετώπισαν θέματα με την κονσόλα τους.
“‘Έχουμε επιδιορθώσει το πρόβλημα και τονίζουμε ότι δεν «χαλούσε» τις κονσόλες, απλά τις έβαζε σε έναν συνεχή κύκλο κρασαρίσματος που μπορεί να διορθωθεί μέσα σε 5 λεπτά. Απλά διαγράψτε το μήνυμα από την εφαρμογή PS Mobile, μπείτε σε Safe Mode, χρησιμοποιήστε την Option 5 και το PlayStation 4 θα συμπεριφέρεται και πάλι φυσιολογικά”
Παρατηρούμε ότι η Sony έχει πάρει στα ψιλά το ζήτημα, διότι δεν προχώρησε σε επίσημη ενημέρωση μέσω Δελτίου Τύπου ή από το blog της, κάτι που πιθανότατα σημαίνει ότι όντως πρόκειται για πολύ μικρό bug. Από την άλλη, δεν αποκαλύπτει αν γνώριζε ή πότε έμαθε για το συγκεκριμένο πρόβλημα.
[via]
Μετά την πρόσφατη απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να διευρύνει τη νομοθεσία Digital Markets Act (DMA),…
Ήρθε και πάλι η ώρα για διπλά δώρα στο Epic Games Store. Αυτή την εβδομάδα,…
Η τεχνητή νοημοσύνη προχωρά γρήγορα αλλά το «κλειδί» για μεγαλύτερη πρόοδο είναι η πραγματοποίηση οργανωτικών…
Όπως εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο, η Τεχνητή Νοημοσύνη ήταν κάτι για το οποίο η Dianne…
Ο επικεφαλής του τμήματος Τεχνητής Νοημοσύνης της Microsoft δήλωσε ότι οι άνθρωποι θα πρέπει πραγματικά…
Για πρώτη φορά, το Deep Space Network της NASA, το οποίο επικοινωνεί με το θρυλικό…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment