Η Meta μπορεί να υπαναχώρησε στο θέμα των αλλαγών του Instagram που το μετέτρεψαν σε ένα κακέκτυπο του TikTok, αλλά δεν σταματά να ποντάρει δυνατά επάνω στην διανομή των videos στις πλατφόρμες της. Αυτή τη φορά, η εταιρεία ανακοινώνει την δυνατότητα δημοσίευσης των Reels ταυτόχρονα τόσο το Instagram, όσο και στο Facebook, ούτως ώστε οι δημιουργοί περιεχομένου να έχουν ταυτόχρονα ανοικτά δύο κανάλια εσόδων.
Τα Reels έκαναν την εμφάνιση τους στο Facebook πριν από μερικές εβδομάδες, μετά την πολύ επιτυχημένη ενσωμάτωση τους στο Instagram που ουσιαστικά οδήγησε την εταιρεία στην απόφαση να μετατρέπει αυτόματα όλα τα videos και τα Stories των χρηστών στο νέο format.
Εκτός από το cross-posting των Reels σε Facebook και Instagram, η Meta ενσωματώνει το sticker “Add Yours” που γνωρίζουμε από τα Stories, ενώ δίνει και την δυνατότητα να μετατρέψεις σε Reels τα Stories που δημοσίευσες στο παρελθόν (αρκεί φυσικά να τα έχεις κρατήσει στο αρχείο σου).
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!
Ο OpenAI πραγματοποίησε την εκδήλωση Spring Update, η οποία μεταδόθηκε ζωντανά πριν από λίγη ώρα…
Για πρώτη φορά στα χρονικά, οι Φυσικοί κατάφεραν να συλλάβουν μια καθαρή εικόνα μεμονωμένων ατόμων…
Τα Υπουργεία Υγείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης ανακοινώνουν σήμερα, Δευτέρα 13 Μαΐου την έναρξη της αποστολής…
Η Samsung Electronics Co., Ltd., εξασφάλισε την κορυφαία θέση στις παγκόσμιες πωλήσεις οθονών OLED, μόλις…
Στην εποχή μας, οι χρήστες smartphones έρχονται αντιμέτωποι με διάφορες απειλές, όπως πχ ψεύτικες ιστοσελίδες…
Vodafone Business και Osmos Hellas εγκαθιστούν έξυπνες εφαρμογές για την προληπτική συντήρηση 250 γεφυρών -…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment