Κερδισμένο φαίνεται πως βγήκε το gaming εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού, καθώς λόγω των περιοριστικών μέτρων παρουσίασε ιδιαίτερη άνθιση μέσα στο 2020.
Σύμφωνα με τον Mat Piscatella, αναλυτή του επίσημη υπηρεσία στατιστικών και πωλήσεων για τη βιομηχανία στις ΗΠΑ (NPD), μέσα στο 2020 η gaming βιομηχανία έχει αποφέρει έσοδα της τάξεως των 159 δισεκατομμυρίων μόνο από τις Ηνωμένες Πολιτείες. Το αξιοσημείωτο είναι πως παρατηρείται τεράστια άνοδος όσον αφορά τα ποσοστά ενασχόλησης με το μέσο.
Σύμφωνα με τα δεδομένα του NPD, τα στατιστικά από την ηλικιακή ομάδα των 45 ετών και άνω είναι ‘πρωτόγνωρα’. Ο συνολικός χρόνος ενασχόλησης για την ομάδα ηλικιών από 45 έως 54 αυξήθηκε κατά 59%. Αντίστοιχα, το γκρουπ ηλικιών από 55 έως 64 έτη είδε αύξηση 48% και τέλος στους άνω των 65 ετών, ο χρόνος ενασχόλησης αυξήθηκε κατά 45%.
Συνολικά, μέσα στο 2020, οι παίκτες από τις Ηνωμένες Πολιτείες ξόδεψαν κατά μέσο όρο 15 ώρες την εβδομάδα στο gaming, ενώ το 2019 ο μέσος gaming χρόνος την εβδομάδα έφτανε τις 13 ώρες.
Βέβαια, ο Piscatella επισήμανε στο τέλος πως δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο το πως θα διαμορφωθούν τα νούμερα μετά το τέλος της πανδημίας. Υπάρχει, φυσικά, το ενδεχόμενο πολλοί να επιστρέψουν στην καθιερωμένη τους ρουτίνα, όπως πριν την καραντίνα. Από την άλλη, δεν είναι απίθανο κόσμος που μυήθηκε τώρα στο χόμπι, να συνεχίσει να ασχολείται -έστω και σε μικρότερο βαθμό- ακόμα και μετά το πέρας την πανδημίας. Μέσο στο 2020, κάτι αντίστοιχο έχουν βιώσει εξάλλου και πολλά αλλά χόμπι που μπορούν να πραγματοποιηθούν με ασφάλεια στο σπίτι. Επομένως, αν και δεν ξέρουμε ακόμη τι θα συμβεί στο μέλλον, το μόνο σίγουρο είναι πως έπονται αλλαγές για τη gaming βιομηχανία.
fbq('init', '1706173679639449'); fbq('track', "PageView");
var options = { type: "scroll", scripts: [ "//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&appId=219378041527087" ], success: function () {
FB.init({ appId: '219378041527087', cookie: true, xfbml: true, version: 'v3.3' }); } }; if ($(window).scrollTop() > 0) { window.fbAsyncInit = function () { FB.init({ appId: '219378041527087', cookie: true, xfbml: true, version: 'v3.3' }); //jQuery('#fb-root').trigger('facebook:init'); document.body.className += " fbinit"; };
(function (d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) { return; } js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "http://connect.facebook.net/en_US/sdk.js"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk')); } else { $.lazyscript(options); } });
$.getScript("http://connect.facebook.net/en_US/sdk.js", function(){
FB.init({
appId: '219378041527087',
cookie: true,
xfbml: true,
version: 'v3.3'
});
facebookAPILoaded = true;
});
}
Πηγή
Τα νέα iPad Pro (Μ4) και iPad Air (Μ2), μαζί με τα κορυφαία αξεσουάρ Apple…
Αφότου η Apple αποφάσισε να χαλαρώσει την πολιτική του App Store προκειμένου να επιτρέψει εφαρμογές…
Χωρίς πολλές τυμπανοκρουσίες, αλλά με μπόλικη όρεξη για καινοτομία και εξυπηρέτηση των πραγματικών αναγκών των…
Η LG Electronics (LG) επιταχύνει την ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας προηγμένων υλικών με το λανσάρισμα…
Η MindΤheHack, νέα εταιρεία παροχής υπηρεσιών κυβερνοασφάλειας, επαναπροσδιορίζει το πεδίο του τομέα αυτού με χρήση…
Η προσβασιμότητα είναι μια συνεχής προσπάθεια για όλα τα ψηφιακά προϊόντα. Στο πλαίσιο του συνεδρίου…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment