Η Facebook λανσάρει από σήμερα τις playable ads στο κοινωνικό δίκτυο, προσφέροντας στους χρήστες μια πιο διαδραστική εμπειρία όταν οι διαφημίσεις αφορούν εφαρμογές ή παιχνίδια και σαφέστατα μια καλύτερη μέθοδο προώθησης των προϊόντων για τους διαφημιστές.
Οι playable ads του Facebook θυμίζουν λίγο τις Instant Apps της Google και πρακτικά δίνουν στον χρήστη τη δυνατότητα να παίζουν ένα μικρό κομμάτι του παιχνιδιού απευθείας από τη διαφήμιση χωρίς να χρειάζεται η εγκατάσταση στη συσκευή τους. Στη συνέχεια, φυσικά, θα υπάρχει η επιλογή να κατεβάσεις ή να αγοράσεις την εφαρμογή/παιχνίδι μεταφερόμενος στο κατάστημα.
Όπως δήλωσε ο αντιπρόεδρος του τμήματος gaming της Facebook, Rick Kelly,
“Με 6 εκατομμύρια εφαρμογές στα διάφορα καταστήματα εφαρμογών, πολλές φορές είναι δύσκολο να βρεις αυτό που ψάχνεις. Γι’ αυτό, προσφέρουμε στους χρήστες και στις εταιρείες τα κατάλληλα εργαλεία που θα διευκολύνουν τη ζωή τους”
[via]
Είναι κάποιες εταιρείες στον κόσμο της τεχνολογίας οι οποίες έχουν καταφέρει να καταστήσουν το brand…
Αν και ο OpenAI δεν έχει ακόμη διαθέσει το εντυπωσιακό μοντέλο μετατροπής κειμένου σε video…
Τα Passkeys, μια σχετικά νέα μέθοδος ελέγχου ταυτότητας που ενίοτε αποκαλείται ως ο «δήμιος» των…
Υπάρχει πολύς θόρυβος γύρω από τα χαρακτηριστικά Τεχνητής Νοημοσύνης που ακούγεται ότι θα εμφανιστούν με…
Η Apple ανακοίνωσε τα τελευταία οικονομικά της αποτελέσματα, αυτή τη φορά για το δεύτερο οικονομικό…
Η Google ανακοίνωσε ορισμένα νέα ορόσημα και μοιράστηκε κάποιες ενημερώσεις για τα Passkeys με αφορμή…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment