Categories: Technology

Η τεχνολογία της εικονικής πραγματικότητας στην υπηρεσία της υγείας – Newsbeast


Μόνο ένα στα πέντε παιδιά χρειάζεται επιπλέον φάρμακο για την ανακούφιση του μεταχειρουργικού άγχους και του πόνου, μετά την εφαρμογή θεραπείας με τη βοήθεια της εικονικής πραγματικότητας (VR) η οποία προκαλεί μία υπνωτική κατάσταση που κρατά τα παιδιά ήρεμα και χαλαρά, σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες.

Οι συγκεκριμένες έρευνες δόθηκαν στη δημοσιότητα επ’ ευκαιρία του ετήσιου ιατρικού συνεδρίου της Αμερικανικής Αναισθησιολογικής Εταιρείας (ASA), οι εργασίες της οποίας βρίσκονται σε εξέλιξη στο Σαν Φρανσίσκο από τις 13 έως τις 17 Οκτωβρίου.

Ειδικότερα, οι μελέτες έδειξαν ότι η κατάσταση ύπνωσης που έρχεται με τη βοήθεια της εικονικής πραγματικότητας (VRH) μείωσε το άγχος, τη συνολική μετεγχειρητική κατανάλωση οπιοειδών και τον εμετό σε παιδιά μετά από χειρουργική επέμβαση σκολίωσης.

Μεταξύ των 21 παιδιών που συμμετείχαν στην ερευνητική μελέτη, οι επιστήμονες εφάρμοσαν την θεραπεία εικονικής πραγματικότητας VRH σε 10 από αυτά μετά από χειρουργική επέμβαση, ενώ τα υπόλοιπα 11 παιδιά τέθηκαν σε ομάδα ελέγχου χωρίς να λάβουν υποστήριξη με εικονική πραγματικότητα. Στη διάρκεια των πρώτων 72 ωρών μετά τη χειρουργική επέμβαση, κάθε παιδί που είχε λάβει θεραπεία με εικονική πραγματικότητα πραγματοποιούσε καθημερινά μία 20λεπτη συνεδρία όπου το κάθε ένα από αυτά, φορώντας κράνος και γυαλιά που συνδέονταν με το λογισμικό, βυθιζόταν σε μία επαγώμενη δραστηριότητα ύπνωσης εικονικής πραγματικότητας η οποία τα βοηθούσε να μειώσουν το άγχος και την αγωνία, μετά από τις οδυνηρές ιατρικές διαδικασίες.

Τα αποτελέσματα του πειράματος έδειξαν ότι μόνο το 20% των παιδιών που ανήκαν στην ομάδα θεραπείας με εικονική πραγματικότητα (VRH) χρειάστηκε ενδοφλέβια (IV) μορφίνη για να ανακουφισθεί από τον πόνο της χειρουργικής επέμβασης, ενώ το 62,5% των παιδιών που δεν έλαβε θεραπεία με VRH χρειάστηκε συμπληρωματικό φάρμακο για τον πόνο.

«Η μορφίνη έχει μία κατασταλτική δράση η οποία εμποδίζει τους ασθενείς να τρώνε και να περπατούν νωρίτερα», λέει ένας εκ των συντακτών της μελέτης, ο Γκιρίς Τζόσι καθηγητής αναισθησιολογίας και διαχείρισης του πόνου στο Πανεπιστήμιο του Τέξας. Ο Τζόσι προσθέτει οτι η σημαντική μείωση στη χρήση μορφίνης που παρατηρείται στους ασθενείς που υποβλήθηκαν στη θεραπεία με εικονική πραγματικότητα σημαίνει οτι μπορούν να έχουν ταχύτερη ανάκαμψη.

Η έρευνα του καθηγητή Τζόσι είναι η πρώτη μελέτη για την αξιολόγηση της χρήσης μετεγχειρητικά της εικονικής πραγματικότητας (VRH) στα παιδιά η οποία αποσκοπεί στη μείωση, τόσο του πόνου, όσο και της χρήσης οπιοειδών.

Το τρέχον ετήσιο ιατρικό συνέδριο στοχεύει στη γεφύρωση της έρευνας και της τεχνολογίας με τη φροντίδα των ασθενών, διευκολύνοντας ταυτόχρονα την προσωπική συνεργασία με τη συμμετοχή δεκάδων επιστημόνων από περισσότερες από 80 χώρες.

fbq('init', '1706173679639449'); fbq('track', "PageView");

var options = { type: "scroll", scripts: [ "//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&appId=219378041527087" ], success: function () {

FB.init({ appId: '219378041527087', cookie: true, xfbml: true, version: 'v3.0' }); } }; if ($(window).scrollTop() > 0) { window.fbAsyncInit = function () { FB.init({ appId: '219378041527087', cookie: true, xfbml: true, version: 'v3.0' }); //jQuery('#fb-root').trigger('facebook:init'); document.body.className += " fbinit"; };

(function (d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) { return; } js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "http://connect.facebook.net/en_US/sdk.js"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk')); } else { $.lazyscript(options); } });

$.getScript("http://connect.facebook.net/en_US/sdk.js", function(){ FB.init({ appId: '219378041527087', cookie: true, xfbml: true, version: 'v3.0' }); facebookAPILoaded = true; }); }



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Κορυφαία εμπειρία smartphone σε προσιτή τιμή

Χωρίς πολλές τυμπανοκρουσίες, αλλά με μπόλικη όρεξη για καινοτομία και εξυπηρέτηση των πραγματικών αναγκών των…

3 ώρες ago

Η LG λανσάρει αντιμικροβιακό γυαλί σε μορφή σκόνης

Η LG Electronics (LG) επιταχύνει την ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας προηγμένων υλικών με το λανσάρισμα…

4 ώρες ago

H 1η ελληνική πλατφόρμα κυβερνοασφάλειας που κάνει χρήση της τεχνητής νοημοσύνης

Η MindΤheHack, νέα εταιρεία παροχής υπηρεσιών κυβερνοασφάλειας, επαναπροσδιορίζει το πεδίο του τομέα αυτού με χρήση…

5 ώρες ago

Έρχεται στο Android η τεχνολογία διαχείρισης με κινήσεις του προσώπου

Η προσβασιμότητα είναι μια συνεχής προσπάθεια για όλα τα ψηφιακά προϊόντα. Στο πλαίσιο του συνεδρίου…

5 ώρες ago

Αυτά είναι τα νέα χαρακτηριστικά του οικοσυστήματος

Μετά τον καταιγισμό ανακοινώσεων σχετικά με τις δραστηριότητες της εταιρείας στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης,…

7 ώρες ago

Η απάντηση της Samsung στην αμφιλεγόμενη διαφήμιση της Apple! [Video]

Η Samsung βρήκε την ευκαιρία να κοροϊδέψει την Apple και την άρπαξε γρήγορα. Η εταιρεία…

8 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.