Η adjust., ένα digital-at-heart agency στο χώρο του marketing και της επικοινωνίας, μετονομάζεται σε ADVENGERS.
«Ανοίγουμε νέους δρόμους, με και για την αγορά, με και για τα brands, με και για τους ανθρώπους. Στο δικό μας σύμπαν, ο ουρανός δεν είναι το όριο».
Με αυτά τα λόγια ο co-founder και General Manager της adjust. των ADVENGERS, Γιώργος Γκριτζάλας, ανακοίνωσε την αλλαγή του ονόματος της εταιρείας.
«Οι ADVENGERS αποτελούν ένα νέο είδος στον κλάδο του marketing και της επικοινωνίας. Μια επιλεγμένη ομάδα από marketing strategists, creative storytellers, data scientists και project managers που εστιάζουν σε ουσιαστικά αποτελέσματα και στην εξέλιξη των συνεργατών τους. Η ταχύτατη προσαρμογή τους σε κάθε νέο δεδομένο, η νοοτροπία τους για ανάπτυξη, αλλά και η δίψα για συνεχή δοκιμή νέων πραγμάτων, χαρακτηρίζει τους ADVENGERS ως ατρόμητους, και τις περισσότερες φορές early adopters».
Ο Νικόλας Μπαρδάκης, co-founder και Business Development Director των ADVENGERS, δήλωσε: «Πιστεύουμε ακράδαντα ότι οι γραμμές μεταξύ του above και του below, του online και του offline, του commerce και του e-commerce, του Web 2.0 και του web3, γίνονται όλο και πιο… θολές. Η εμπειρία του πελάτη πρέπει να είναι συνεπής σε κάθε στάδιο.
Hello future…».
Ο OpenAI πραγματοποίησε την εκδήλωση Spring Update, η οποία μεταδόθηκε ζωντανά πριν από λίγη ώρα…
Η Apple κυκλοφόρησε πριν από λίγη ώρα τα iOS 17.5 και iPadOS 17.5, δύο σημαντικές…
Η ARM, η θυγατρική εταιρεία ημιαγωγών του ιαπωνικού επενδυτικού γίγαντα SoftBank Group, επιθυμεί να εισέλθει…
Η Ubisoft επιβεβαίωσε ότι Assassin's Creed Shadows θα είναι το πραγματικό όνομα του επερχόμενου παιχνιδιού…
Σειρά της vivo να ανακοινώσει τη ναυαρχίδα της για το 2024, με την κινέζικη εταιρεία…
Για πρώτη φορά στα χρονικά, οι Φυσικοί κατάφεραν να συλλάβουν μια καθαρή εικόνα μεμονωμένων ατόμων…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment