Categories: Technology

Η Baidu αρχίζει μαζική παραγωγή λεωφορείου χωρίς οδηγό [βίντεο]


Τη μαζική παραγωγή του μικρού αυτόνομου λεωφορείου Apolong ξεκίνησε μια από τις μεγαλύτερης τεχνολογικές εταιρείες της Κίνας, η Baidu.

Η ανακοίνωση, η οποία συνοδεύθηκε από τη σχετική τελετή στο εργοστάσιο στην πόλη Σιαμέν της νοτιοανατολικής επαρχίας Φουτζιάν, έγινε μετά την κατασκευή του 100ού λεωφορείου από τη γραμμή παραγωγής. Η κατασκευή γίνεται από τη Baidu γνωστή και ως η «κινεζική Google» επειδή έχει αναπτύξει την πιο δημοφιλή μηχανή αναζήτησης στα κινεζικά, σε συνεργασία με την επίσης κινεζική εταιρεία παραγωγής οχημάτων King Long.

Σε πρώτη φάση τα λεωφορεία θα χρησιμοποιηθούν σε ελεγχόμενες περιοχές, κυρίως σε αεροδρόμια και τουριστικά σημεία κινεζικών πόλεων (Πεκίνο, Γκουανκγτσού, Σεντσέν, Γουχάν, Σιονγκάν κ.α.), καθώς και σε βιομηχανικά πάρκα.

Απώτερος στόχος της εταιρείας είναι οι ξένες αγορές και ήδη έχει γίνει συμφωνία με την ιαπωνική Softbank για να κυκλοφορήσουν δέκα Apolong δοκιμαστικά στους δρόμους του Τόκιο από τις αρχές του 2019.

Τα «έξυπνα» λεωφορεία διαθέτουν επίπεδο αυτοματισμού «τέσσερα», που σημαίνει ότι μπορούν να αντεπεξέλθουν μόνα τους στις περισσότερες συνθήκες στους δρόμους (στο ανώτατο επίπεδο «πέντε» το όχημα μπορεί να τα βγάλει πέρα υπό οποιεσδήποτε συνθήκες όπως χωματόδρομους και κακές καιρικές συνθήκες).

Το Apolong (το όνομά του παραπέμπει στον αρχαιοελληνικό θεό «Απόλλωνα», επειδή το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης για αυτόνομη οδήγηση που διαθέτει, ονομάζεται Apollo) έχει μέγεθος το ένα τρίτο περίπου ενός κανονικού λεωφορείου και μπορεί να μεταφέρει μέχρι 14 καθήμενους επιβάτες.

Δεν διαθέτει θέση οδηγού, τιμόνι ή πεντάλ, κινείται με ηλεκτρική ενέργεια και μπορεί να διανύσει μέχρι 100 χιλιόμετρα απόσταση μετά από φόρτιση δύο ωρών. Η ταχύτητά του φθάνει τα 70 χιλιόμετρα την ώρα, αν και στην αρχική φάση θα κινείται με 20 έως 40 χλμ/ώρα.

Αυτόνομα λεωφορεία έχουν αναπτύξει και άλλες εταιρείες, όπως οι γαλλικές Navya και Easymile, η αυστραλιανή Intellibus και η νοτιοκορεατική ΚΤ. Οι ειδικοί γενικά συμφωνούν ότι τέτοια μικρά αστικά λεωφορεία χωρίς οδηγό έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να γίνουν αποδεκτά από το ευρύ κοινό, σε σχέση με τα αυτόνομα ΙΧ.



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News
Tags: Baidu

Recent Posts

Ισλανδία: Ξεκίνησε να λειτουργεί η… μεγαλύτερη «σκούπα» του κόσμου – Το «Μαμούθ» που ρουφά τη ρύπανση [βίντεο]

Η μεγαλύτερη «σκούπα» του κόσμου, το «Μαμούθ» όπως το αποκαλεί η Ελβετική εταιρεία Climeworks, ξεκίνησε…

3 ώρες ago

Μόδα, τεχνολογία και fitness σε έναν άρτιο συνδυασμό

Το Innovative Product Launch Event της Huawei που έλαβε χώρα στο Ντουμπάι επιβεβαίωσε την ηγετική…

5 ώρες ago

Το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης AlphaFold 3 προβλέπει με ακρίβεια τη δομή πρωτεϊνών και άλλων τύπων βιομορίων

Το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης AlphaFold 3 προβλέπει με ακρίβεια τη δομή πρωτεϊνών και άλλων τύπων…

6 ώρες ago

Γιατρός AI από τη Google αυτοεκπαιδεύεται και ξεπερνά τους πραγματικούς γιατρούς!

Το ερευνητικό εργαστήριο τεχνητής νοημοσύνης της Google, η DeepMind, συνεχίζει να σημειώνει πρόοδο και να…

9 ώρες ago

Λουκέτο στις Arkane Austin και Tango Gameworks έβαλε η Microsoft

Μετά από μια περίοδο τεράστιων επενδύσεων στον χώρο του gaming, ήρθε η ώρα να γίνουν…

9 ώρες ago

Μήνυση κατά της κυβέρνησης των ΗΠΑ από το TikTok

Όπως το είχε προαναγγείλει, η ByteDance απαντά στην απαγόρευση του TikTok καταθέτοντας αγωγή κατά της…

9 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.