Η Google ανακοίνωσε σήμερα τη διαθεσιμότητα του Market Finder στην Ελλάδα, ενός εργαλείου, που βοηθά τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εντοπίσουν νέους πελάτες, να υλοποιήσουν επιτυχημένα πλάνα ανάπτυξης και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους στο εξωτερικό. Το Market Finder παρουσιάστηκε σε εκδήλωση της Google στο πλαίσιο των Talks & Events του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου στη ΔΕΘ.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν o Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνος Ζέρβας, ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού & Πολιτισμού Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας κ. Αλέξανδρος Θάνος, η Πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής & Marketing Θεσσαλονίκης κα. Παρασκευή Πατουλίδου, ο Deputy Chief of Mission της Αμερικανικής Πρεσβείας στην Ελλάδα κ. David Burger και η Διευθύντρια Marketing της Google για την Ελλάδα, την Ουκρανία και τη Ρουμανία κα Μαρία Φουντά και συζήτησαν για το πώς το διαδίκτυο και η ψηφιακή οικονομία διευκολύνουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εξάγουν προϊόντα και υπηρεσίες σε νέες γεωγραφικές περιοχές.
Η εκδήλωση οργανώθηκε υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και της Εθνικής Συμμαχίας για Ψηφιακές Δεξιότητες και την Απασχόληση και υποστηρίχθηκε από την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Ελλάδος και τον Σύνδεσμο Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος.
Το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο προσφέρει πολλές ευκαιρίες στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, όμως σύμφωνα με στοιχεία του ΟΟΣΑ, μόνο το 10% των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων δραστηριοποιείται εκτός Ελλάδος. Ένα πραγματικά μικρό ποσοστό, ιδιαίτερα αν συγκριθεί με τον μέσο όρο της Ε.Ε.
Σύμφωνα με τον ίδιο οργανισμό, δύο από τους λόγους που αποτελούν εμπόδια για την δραστηριοποίηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων εκτός Ελλάδος είναι 1) η έλλειψη ψηφιακών δεξιοτήτων και 2) η δυσκολία διαχείρισης τεχνολογικών εργαλείων.
Η Μαρία Φουντά, Διευθύντρια Marketing της Google για την Ελλάδα, την Ουκρανία και τη Ρουμανία, δήλωσε σχετικά: «Τα τελευταία 4 χρόνια, με το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online, διαδώσαμε ψηφιακές δεξιότητες σε περισσότερους από 120 χιλιάδες Έλληνες –14.000 μόνο στην Κεντρική Μακεδονία– που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού. Είμαστε χαρούμενοι που σήμερα κάνουμε ένα ακόμα βήμα για να βοηθήσουμε τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις να αναπτυχθούν διεθνώς, μέσω του εργαλείου Market Finder. Το εργαλείο αυτό προσφέρει δωρεάν οδηγούς, βίντεο και πληροφορίες, κάνοντας, όσο γίνεται πιο εύκολα τα πρώτα βήματα των επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές και τις εξαγωγές».
Το Market Finder λειτουργεί ως εξής:
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης η Google παρουσίασε επίσης έναν ενημερωμένο απολογισμό αποτελεσμάτων για το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online (g.co/greektourism), που παρέχει δωρεάν συμβουλευτικές και εκπαιδευτικές υπηρεσίες σε τουριστικές επιχειρήσεις σχετικά με ψηφιακές δεξιότητες και εργαλεία, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις του τουρισμού να μπορούν να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο πιο αποτελεσματικά, με στόχο να προσελκύουν περισσότερους επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Έως σήμερα, στην Ελλάδα, η Google έχει εκπαιδεύσει περισσότερους από 120.000 ανθρώπους, έχοντας επισκεφθεί περισσότερες από 100 πόλεις και συνεργαστεί με πάνω από 40 πανεπιστήμια σε όλη τη χώρα, για να συμβάλλει και στην κατάρτιση της νέας γενιάς επαγγελματιών του τουρισμού.
Συγκεκριμένα, έχουν εκπαιδευτεί περισσότεροι από 4.000 επιχειρηματίες και νέοι, στις 7 περιφερειακές ενότητες της Κεντρικής Μακεδονίας, ενώ συνολικά, από το 2014 που ξεκίνησε το πρόγραμμα, έχουν εκπαιδευτεί περισσότεροι από 14.000 νέοι και επαγγελματίες από την περιοχή.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του Market Finder.
Επίσημες δηλώσεις:
Κωνσταντίνος Ζέρβας, Δήμαρχος Θεσσαλονίκης
«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online της Google ήρθε στην πόλη της Θεσσαλονίκης και έδωσε τη δυνατότητα στις τοπικές επιχειρήσεις και στους επαγγελματίες του τουρισμού να αξιοποιήσουν τις ψηφιακές δεξιότητες και εργαλεία του προγράμματος για να αναπτύξουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο. Το διαδίκτυο μπορεί να παίξει καταλυτικό ρόλο στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος της πόλης μας, ενώ εργαλεία όπως το Market Finder που ανακοινώθηκε σήμερα από την εταιρεία μπορεί να βοηθήσουν σημαντικά τις επιχειρήσεις μας να αναπτυχθούν στις ξένες αγορές».
Αλέξανδρος Θάνος, Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού & Πολιτισμού Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
«Η συνεργασία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και της Google που ανακοινώθηκε επίσημα στις Σέρρες πριν από μερικούς μήνες, μας έδωσε την ευκαιρία να προσφέρουμε στους επαγγελματίες αλλά και στις επιχειρήσεις της Περιφέρειας τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν δωρεάν στις ψηφιακές δεξιότητες και τα εργαλεία του προγράμματος Grow Greek Tourism Online της Google και να ενισχύσουν το διαδικτυακό τους αποτύπωμα. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που η εταιρεία ανακοινώνει σήμερα από τη Θεσσαλονίκη το νέο εργαλείο Market Finder, το οποίο πιστεύουμε ότι θα βοηθήσει σημαντικά τις προσπάθειες των επιχειρήσεων της Περιφέρειας που αναζητούν επιχειρηματικές ευκαιρίες στο εξωτερικό».
Παρασκευή Πατουλίδου, Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης & Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης
«Ο ψηφιακός τουρισμός αποτελεί προτεραιότητα στη στρατηγική του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης. Καινοτόμες ψηφιακές εφαρμογές, ισχυρή διαδικτυακή παρουσία για τη δημιουργία μιας τουριστικά «έξυπνης πόλης», ο στόχος μας. Το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online της Google που εκπαίδευσε πάνω από 3.000 τουριστικές επιχειρήσεις και επαγγελματίες του τουρισμού της Θεσσαλονίκης βοηθά στην αξιοποίηση της γνώσης που αποκτήθηκε για το καλό της πόλης».
David Burger, Deputy Chief of Mission της Αμερικανικής Πρεσβείας στην Ελλάδα
«Το κληροδότημα που άφησε η παρουσία των ΗΠΑ στη ΔΕΘ 2018, αποδεικνύει πόσο σημαντικό είναι να συνδυάζεις την τεχνολογική τεχνογνωσία με το τεράστιο δυναμικό που υπάρχει στην Ελλάδα. Κάνοντας ήδη το επόμενο βήμα μέσα από την παρουσία των ΗΠΑ στη φετινή ΔΕΘ, βλέπουμε πόσο άψογα συμπληρώνει αυτήν την προσπάθεια το Grow Greek Tourism Online της Google».
fbq('init', '1706173679639449'); fbq('track', "PageView");
var options = { type: "scroll", scripts: [ "//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&appId=219378041527087" ], success: function () {
FB.init({ appId: '219378041527087', cookie: true, xfbml: true, version: 'v3.0' }); } }; if ($(window).scrollTop() > 0) { window.fbAsyncInit = function () { FB.init({ appId: '219378041527087', cookie: true, xfbml: true, version: 'v3.0' }); //jQuery('#fb-root').trigger('facebook:init'); document.body.className += " fbinit"; };
(function (d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) { return; } js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "http://connect.facebook.net/en_US/sdk.js"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk')); } else { $.lazyscript(options); } });
$.getScript("http://connect.facebook.net/en_US/sdk.js", function(){
FB.init({
appId: '219378041527087',
cookie: true,
xfbml: true,
version: 'v3.0'
});
facebookAPILoaded = true;
});
}
Πηγή
Οι φήμες για το περίφημο Nintendo Switch 2 έχουν αρχίσει να διαδίδονται εδώ και τουλάχιστον…
Η ομάδα ανάπτυξης του WhatsApp εισάγει διαρκώς νέες λειτουργίες στη δημοφιλή υπηρεσία και δοκιμάζει αρκετές…
Τι συμβαίνει όταν μια εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης απαγορεύεται σε μια χώρα – Το παράδειγμα της…
Το streaming του μέλλοντος: Εικονική πραγματικότητα και διαδραστικές σειρές με διαφορετικές πλοκές - Newsbeast play…
Μετά από ένα εκρηκτικό ξεκίνημα και μια αναμενόμενη πτώση ώσπου να προστεθούν αρκετές quality of…
Μια ομάδα ερευνητών από το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ δημιούργησε έναν custom αλγόριθμο που…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment