Ο CEO της Facebook, Mark Zuckerberg ανακοίνωσε μία νέα λειτουργία, κατά την οποία θα παρουσιάζεται πώς οι χρεώσεις της Google και της Apple επηρεάζουν τα κέρδη των δημιουργών του περιεχομένου στην πλατφόρμα.
Στο περιβάλλον του Facebook θα προστεθεί μία νέα «καρτέλα» που θα εμφανίζει τους φόρους και τα πρόστιμα που χρεώνονται οι χρήστες από τους δύο γιγαντιαίους κολοσσούς. Η απόφαση της εταιρείας έρχεται σε μία κρίσιμη στιγμή για την Apple, η οποία έχει τεθεί σε εξονυχιστικό έλεγχο για τις χρεώσεις των εφαρμογών της στο App Store.
Δείτε το παράδειγμα της νέας λειτουργίας στο Facebook:
Ο Zuckerberg δεν διευκρίνισε πότε η νέα δυνατότητα θα είναι διαθέσιμη προς τους δημιουργούς, όμως υποστήριξε ότι θα δοθούν περισσότερες πληροφορίες πολύ σύντομα.
Ανέφερε επίσης ότι η εταιρεία θα διατηρήσει τις λειτουργίες των paid online events, fan subscriptions και badges έως το 2023. Η εταιρεία αναμένεται να μοιραστεί με το κοινό τα έσοδα της αλλά όταν το κάνει θα είναι «τουλάχιστον 30% λιγότερα από αυτά της Apple και άλλων εταιρειών».
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!
[via]
Η Microsoft πρόκειται να καταστήσει την αντιγραφή και την επικόλληση πολύ πιο εύκολη στο Word,…
Στο πλαίσιο του λανσαρίσματος της έκδοσης iOS 17.5, η Apple εφαρμόζει τελικά την τεχνολογία Detecting…
Η υπηρεσία Apple Music αποκαλύπτει τα «100 καλύτερα άλμπουμ όλων των εποχών», μια αυθαίρετη (προφανώς)…
Η φουτουριστική τεχνολογία τηλεδιάσκεψης της Google θα γίνει σύντομα πραγματικότητα, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε ότι…
Το ChatGPT αποκτά μια εφαρμογή για desktop, αλλά προς το παρόν είναι διαθέσιμη μόνο στο…
Όπως διαβάζουμε στο NEWS247.gr στο ρεπορτάζ του κ. Θοδωρή Παναγούλη, το Υπουργείο Ενέργειας (ΥΠΕΝ) επεξεργάζεται…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment