Στην προσπάθεια της να προσφέρει μια υπηρεσία ανταγωνιστική του Twitch, η Google λάνσαρε το 2015 το YouTube Gaming ως αυτόνομη εφαρμογή, θέλοντας να εκμεταλλευτεί φυσικά τη δημοφιλία της υπηρεσίας με τους εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Τώρα, τρία χρόνια μετά το πρώτο βήμα, η εταιρεία αναγνωρίζει ότι δεν υπάρχει λόγος υπάρξης για την εφαρμογή, από τη στιγμή που μπορεί ο καθένας να έχει άμεση πρόσβαση στο YouTube Gaming από την κύρια εφαρμογή της υπηρεσίας.
Αν επισκεφθείτε το YouTube από το smartphone, το tablet ή τον υπολογιστή σας, θα δείτε το μήνυμα στο επάνω μέρος για την αναβάθμιση του YouTube Gaming και την κατάργηση της mobile εφαρμογής από το Μάρτιο του 2019. Η Google πιστεύει ότι η διείσδυση του YouTube Gaming θα είναι ακόμη μεγαλύτερη αν βρίσκει κανείς εύκολα αυτά που θέλει να παρακολουθήσει απευθείας από την κύρια εφαρμογή.
Μέχρι στιγμής, το YouTube Gaming δέχεται περισσότερους από 200 εκατ. επισκέπτες καθημερινά, οι οποίοι παρακολούθησαν μέσα στο 2017 περισσότερες από 50 δισεκατομμύρια ώρες video.
[YouTube]
Χωρίς πολλές τυμπανοκρουσίες, αλλά με μπόλικη όρεξη για καινοτομία και εξυπηρέτηση των πραγματικών αναγκών των…
Η LG Electronics (LG) επιταχύνει την ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας προηγμένων υλικών με το λανσάρισμα…
Η MindΤheHack, νέα εταιρεία παροχής υπηρεσιών κυβερνοασφάλειας, επαναπροσδιορίζει το πεδίο του τομέα αυτού με χρήση…
Η προσβασιμότητα είναι μια συνεχής προσπάθεια για όλα τα ψηφιακά προϊόντα. Στο πλαίσιο του συνεδρίου…
Μετά τον καταιγισμό ανακοινώσεων σχετικά με τις δραστηριότητες της εταιρείας στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης,…
Η Samsung βρήκε την ευκαιρία να κοροϊδέψει την Apple και την άρπαξε γρήγορα. Η εταιρεία…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment