Μπορεί οι απόψεις να διίστανται σχετικά με την απόφαση της Facebook – Meta πλέον – να αλλάξει την επωνυμία της σε μία εποχή που οι κριτικές και οι δικαστικές διαμάχες για τις πολιτικές της δεν είχαν ξανά προηγούμενο, το ζήτημα, ωστόσο, είναι ότι η γιγαντιαία τεχνολογική εταιρεία προσπαθεί να κατευνάσει σημαντικά τα εξαγριωμένα πνεύματα.
Η Meta ως ένδειξη καλής θέλησης ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει να χρησιμοποιεί αλγορίθμους αναγνώρισης προσώπου για την προσθήκη ετικετών σε φωτογραφίες και βίντεο και θα διαγράψει επίσης τα πρότυπα που χρησιμοποιούσε για την αναγνώριση.
Ο αντιπρόεδρος της τεχνητής νοημοσύνης στη Meta, Jerome Pesenti, αποκαλεί την αλλαγή ως μέρος μιας μεταβατικής περιόδου για την εταιρεία σχετικά με τον περιορισμό της αναγνώρισης προσώπου στα προϊόντα της. Βέβαια, η προκειμένη αλλαγή έρχεται μετά την αγωγή που ήρθε αντιμέτωπη η εταιρεία για την τεχνολογία tagging στο Facebook, η οποία παραβίαζε το σχετικό νόμο στο Illinois και οδήγησε σε διακανονισμό 650 εκατομμυρίων δολαρίων τον περασμένο Φεβρουάριο.
«Κοιτάζοντας μπροστά, εξακολουθούμε να βλέπουμε την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου ως ένα ισχυρό εργαλείο. Αλλά οι περιπτώσεις όπου η αναγνώριση προσώπου μπορεί να φανεί χρήσιμη πρέπει να αξιολογηθούν καλύτερα με βάση τις έντονες ανησυχίες για τη χρήση της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Εν μέσω αυτής της συνεχιζόμενης αβεβαιότητας, πιστεύουμε ότι είναι σκόπιμο να περιοριστεί η χρήση της αναγνώρισης προσώπου», ανέφερε ο Pesenti.
Παράλληλα, ο Pesenti είπε ότι περισσότερο από το 1/3 των καθημερινών ενεργών χρηστών του Facebook είχαν επιλέξει τη σάρωση με την αναγνώριση προσώπου και πάνω από ένα δισεκατομμύριο προφίλ αναγνώρισης προσώπου θα διαγραφούν ως μέρος της επερχόμενης αλλαγής.
Επιπλέον, το αυτόματο σύστημα εναλλακτικού κειμένου του Facebook για τυφλούς χρήστες δεν θα κατονομάζει πλέον άτομα, όταν αναλύει φωτογραφίες ή βίντεο και δεν θα προτείνει πλέον στους χρήστες να προσθέτουν ετικέτες σε φωτογραφίες ή να ειδοποιούν αυτόματα τους χρήστες, όταν εμφανίζονται σε φωτογραφίες και βίντεο που δημοσιεύονται από τρίτους.
Αδιαμφισβήτητα, η Meta ελπίζει να γεφυρώσει τα κενά εμπιστοσύνης που υπάρχουν με τους χρήστες της σχετικά με την προστασία του απορρήτου τους ενώ συγχρόνως προετοιμάζει την κυκλοφορία του metaverse, μιας τεχνολογίας εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας.
Υπενθυμίζεται ότι το metaverse θα αποτελεί έναν κόσμο εικονικής πραγματικότητας στον οποίο θα εισέρχονται οι χρήστες φορώντας τα VR headsets τους για να εργαστούν, να διασκεδάσουν, να εκπαιδευτούν, να ψωνίσουν, να δημιουργήσουν ή απλά να περάσουν την ώρα τους με τους φίλους τους. Το ερώτημα είναι κατά πόσο θα προστατεύονται όλοι οι χρήστες στο επερχόμενο metaverse;
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας. Αν προτιμάτε το Twitter, θα μας βρείτε στο προφίλ @techgeargr.
[Meta]
Το streaming του μέλλοντος: Εικονική πραγματικότητα και διαδραστικές σειρές με διαφορετικές πλοκές - Newsbeast play…
Μετά από ένα εκρηκτικό ξεκίνημα και μια αναμενόμενη πτώση ώσπου να προστεθούν αρκετές quality of…
Μια ομάδα ερευνητών από το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ δημιούργησε έναν custom αλγόριθμο που…
Όταν ένα Windows PC αρχίζει να «τα παίζει» μία από τις πρώτες ενέργειες που πραγματοποιούν…
Η ερώτηση του Newsbeast στη Sophia, το διασημότερο ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης, στο πλαίσιο της Beyond…
Νέος CEO της ADMO Lifestyle Holding αναλαμβάνει ο Sanjay Nandi. Ο κ. Nanti θα υπηρετήσει…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment