Οδηγός επιβίωσης προς επιχειρήσεις εστίασης – Newsbeast

7


Πώς αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις εστίασης τις υψηλές προμήθειες από τις πλατφόρμες online παραγγελίας φαγητού.

Τον τελευταίο καιρό έχει δοθεί μεγάλη προβολή με πολλά άρθρα στο διαδίκτυο για τα υπερκέρδη τα οποία παρουσιάζουν οι πλατφόρμες online παραγγελίας από τις συνεχώς αυξανόμενες προμήθειες (έως 25%) που πληρώνουν τα καταστήματα εστίασης σε αυτές.

Μάλιστα, τον τελευταίο καιρό οι πλατφόρμες συγκέντρωσης καταστημάτων, όλο και επεκτείνουν το πελατολόγιο τους, καθώς πλέον μέσα σε αυτές άρχισαν να εντάσσονται εκτός από πιτσαρίες, γυράδικα, καφετέριες και super markets, κρεοπωλεία, ψιλικατζίδικα, φούρνοι κτλ.

Όλο αυτό μπορεί να φαντάζει μαγικό για τον τελικό καταναλωτή, ωστόσο για τα καταστήματα εστίασης σίγουρα δεν είναι!

Τι μπορεί να κάνει ένα κατάστημα εστίασης για να αποφύγει τις προμήθειες;

Η λύση είναι προφανής αλλά όχι απλή!

Η προφανής λύση είναι να πει ο επιχειρηματίας ότι θα φτιάξω το δικό μου αυτόνομο σύστημα online παραγγελίας.

Θα κοιτάξει δηλαδή να προσφέρει στους πελάτες του τη δυνατότητα να παραγγέλνουν online από τη δική του επίσημη ιστοσελίδα και τις δικές του mobile εφαρμογές (Android / iOS) στις οποίες δε θα έχει την υποχρέωση να πληρώνει προμήθειες, καθώς είναι δικές του.

Γιατί όμως αυτή η προφανής λύση δεν είναι τελικά και τόσο απλή στην υλοποίηση;

Διότι για να μπορέσει πραγματικά να ανταγωνιστεί ένα κατάστημα, μία γιγαντιαία πλατφόρμα online παραγγελίας, έτσι ώστε να μεταφέρει τελικά τους πελάτες του στο δικό του σύστημα, σημαίνει πως θα πρέπει και το δικό του σύστημα να πληροί κάποιες βασικές προϋποθέσεις.

Καταρχήν, το επίσημο αυτόνομο σύστημα online παραγγελίας του καταστήματος θα πρέπει να είναι το ίδιο εύκολο στη διαδικασία της online παραγγελίας με την πιο δημοφιλή πλατφόρμα στην αγορά.

Παράλληλα, πρέπει να δημιουργηθεί μία στρατηγική κινήτρων προς τους πελάτες και ειδικά προς τους πιστούς πελάτες του καταστήματος που παραγγέλνουν και πιο συχνά, έτσι ώστε να επιλέγουν την online παραγγελία από τις επίσημες εφαρμογές του καταστήματος.

Επιπρόσθετα, θα πρέπει το κατάστημα να γνωστοποιήσει στο πελατολόγιο του για το κέρδος που έχει ο πελάτης όταν παραγγέλνει από το επίσημο σύστημα του καταστήματος.

Όλα τα παραπάνω για να λειτουργήσουν θα πρέπει να τα προσφέρει ως δυνατότητες η εταιρία πληροφορικής η οποία θα αναλάβει και την υλοποίηση του συστήματος online παραγγελίας.

Πώς θα μπορέσει ένα κατάστημα εστίασης να επιλέξει την εταιρία πληροφορικής που θα υλοποιήσει αυτό το αυτόνομο σύστημα online παραγγελίας;

Αυτό ίσως είναι και το πιο δύσκολο κομμάτι όλου του εγχειρήματος.

Ο βασικός λόγος είναι ότι ένα κατάστημα εστίασης συνήθως δεν έχει προσωπικό με τις τεχνικές γνώσεις που απαιτούνται για να μπορέσει να επιλέξει το καλύτερο σύστημα online παραγγελίας στην αγορά.

Έτσι η επιλογή συνήθως θα πρέπει να βασιστεί σε αντικειμενικά και έμμεσα στοιχεία και ενέργειες αναγνώρισης της αξιοπιστίας μίας εταιρίας πληροφορικής.

  • Η εξειδίκευσή της στη δημιουργία συστημάτων online παραγγελίας ειδικά για τον κλάδο της εστίασης.
  • Η παρουσίαση ξεκάθαρης τιμολογιακής πολιτικής χωρίς κρυφά κόστη.
  • Η λεπτομερής ανάλυση του πελατολογίου της, διότι είναι πολύ συχνό φαινόμενο οι εταιρίες να αναρτούν ψεύτικο πελατολόγιο στην ιστοσελίδα τους.
  • Η αναζήτηση τουλάχιστον ενός πελάτη της εταιρίας με επιτυχημένο σύστημα online παραγγελίας το οποίο λειτουργεί αξιόπιστα για αρκετό καιρό.

Η δική μας πρόταση για μια εταιρία πληροφορικής εξειδικευμένη στα συστήματα online παραγγελίας στην εστίαση, είναι η Delivery Manager Ι.Κ.Ε.

Μπαίνοντας στην ιστοσελίδα της εταιρίας deliverymanager.gr αναγράφεται αναλυτικά το πελατολόγιό της σε καταστήματα εστίασης τα οποία έχουν ήδη αποκτήσει το σύστημα που προσφέρει.





Πηγή