Categories: Technology

Περισσότερα στοιχεία ζητά η Κομισιόν από Google, Facebook και Twitter εν όψει Ευρωεκλογών


Περισσότερες πληροφορίες για την πρόοδο που έχουν σημειώσει στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και των ψευδών ειδήσεων ενόψει των Ευρωεκλογών ζητάει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή από τις μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες (Google, Facebook και Τwitter) δημοσιεύοντας τις δεύτερες μηνιαίες εκθέσεις τους για την εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας.

Ο Κώδικας Δεοντολογίας για τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες αποτελεί μέρος του σχεδίου δράσης κατά της παραπληροφόρησης που ενέκρινε η Ευρωπαϊκή Ένωση τον περασμένο Δεκέμβριο για την αντιμετώπιση των απειλών που προκύπτουν από την παραπληροφόρηση ενόψει των Ευρωεκλογών. Οι εν λόγω εταιρείες δεσμεύτηκαν τον περασμένο Οκτώβριο σε εθελοντική βάση να διασφαλίσουν πλήρη διαφάνεια για τις πολιτικές διαφημίσεις, να καταργήσουν ψεύτικους λογαριασμούς και να επικεντρωθούν σε πιο αξιόπιστες πηγές ειδήσεων. Τον Ιανουάριο του 2019 η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε τις πρώτες εκθέσεις που υπέβαλαν οι υπογράφοντες του Κώδικα Δεοντολογίας κατά της παραπληροφόρησης και θα συνεχίσει να δημοσιεύει αντίστοιχες εκθέσεις μέχρι τις Ευρωεκλογές.

«Πρέπει να δούμε μεγαλύτερη πρόοδο όσον αφορά τις δεσμεύσεις που έχουν αναληφθεί από τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης. Οι πλατφόρμες δεν παρείχαν επαρκείς λεπτομέρειες προκειμένου να αποδείξουν ότι οι νέες πολιτικές και τα καινούργια εργαλεία αναπτύσσονται έγκαιρα και με επαρκείς πόρους σε όλα τα κράτη-μέλη της ΕΕ» υπογραμμίζουν σε κοινή δήλωσή τους ο αντιπρόεδρος για την ενιαία ψηφιακή αγορά Άντρους Άνσιπ, η επίτροπος για θέματα δικαιοσύνης, καταναλωτών και ισότητας των φύλων, Βέρα Γιούροβα, ο επίτροπος για την Ένωσης Ασφαλείας Τζούλιαν Κινγκ και η επίτροπος για την Ψηφιακή Οικονομία, Μαρίγια Γκάμπριελ, όπως μεταδίδει η ανταποκρίτρια του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων.

Ειδικότερα, η Επιτροπή επισημαίνει ότι το Facebook δεν παρείχε τα αποτελέσματα των ενεργειών που εφάρμοσε τον περασμένο μήνα αναφορικά με τον έλεγχο των πολιτικών διαφημίσεων. Επιπλέον, τονίζει ότι η αναφορά του Facebook για τον Ιανουάριο παρέχει ενημέρωση για περιπτώσεις παρεμβολών από τρίτες χώρες στα κράτη-μέλη της ΕΕ, αλλά δεν αναφέρει τον αριθμό των πλαστών λογαριασμών που καταργήθηκαν λόγω κακόβουλων δραστηριοτήτων που στοχεύουν ειδικά στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Σε ό,τι αφορά την Google, σημειώνεται πως παρείχε στοιχεία σχετικά με τις ενέργειες που έγιναν τον Ιανουάριο για να βελτιώσει τον έλεγχο των πολιτικών διαφημίσεων στην ΕΕ, χωρισμένες ανά κράτος-μέλος. Ωστόσο, τα στοιχεία δεν είναι αρκετά συγκεκριμένα και δεν διευκρινίζουν το βαθμό στον οποίο οι ενέργειες αυτές έγιναν για την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης ή για άλλους λόγους (π.χ. παραπλανητική διαφήμιση).

Τέλος, όπως υπογραμμίζει η Επιτροπή, το Twitter δεν έδωσε στοιχεία σχετικά με τις δεσμεύσεις του να βελτιώσει τον έλεγχο των πολιτικών διαφημίσεων.

fbq('init', '1706173679639449'); fbq('track', "PageView");

var options = { type: "scroll", scripts: [ "//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&appId=219378041527087" ], success: function () {

FB.init({ appId: '219378041527087', cookie: true, xfbml: true, version: 'v3.0' }); } }; if ($(window).scrollTop() > 0) { window.fbAsyncInit = function () { FB.init({ appId: '219378041527087', cookie: true, xfbml: true, version: 'v3.0' }); //jQuery('#fb-root').trigger('facebook:init'); document.body.className += " fbinit"; };

(function (d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) { return; } js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "http://connect.facebook.net/en_US/sdk.js"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk')); } else { $.lazyscript(options); } });

$.getScript("http://connect.facebook.net/en_US/sdk.js", function(){ FB.init({ appId: '219378041527087', cookie: true, xfbml: true, version: 'v3.0' }); facebookAPILoaded = true; }); }



Πηγή

iTech News

Leave a Comment

Recent Posts

Η AI θα βοηθήσει τη Microsoft να προβλέπει τον καιρό με ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια

Τον Μάρτιο του 2023, η εταιρεία παρακολούθησης μετεωρολογικών προβλέψεων ForecastWatch απένειμε στην ομάδα ανάπτυξης μετεωρολογικών…

23 ώρες ago

Ιδανική λύση για κάθε γραφείο!

Είναι κάποιες εταιρείες στον κόσμο της τεχνολογίας οι οποίες έχουν καταφέρει να καταστήσουν το brand…

1 ημέρα ago

Δείτε το πρώτο μουσικό video clip του AI εργαλείου Sora!

Αν και ο OpenAI δεν έχει ακόμη διαθέσει το εντυπωσιακό μοντέλο μετατροπής κειμένου σε video…

1 ημέρα ago

Τέλος τα passwords και για όλους τους λογαριασμούς Microsoft

Τα Passkeys, μια σχετικά νέα μέθοδος ελέγχου ταυτότητας που ενίοτε αποκαλείται ως ο «δήμιος» των…

1 ημέρα ago

Νέα διαρροή μας δίνει μια καλή εικόνα για τις AI δυνατότητες του iOS 18

Υπάρχει πολύς θόρυβος γύρω από τα χαρακτηριστικά Τεχνητής Νοημοσύνης που ακούγεται ότι θα εμφανιστούν με…

1 ημέρα ago

10% πτώση στις πωλήσεις iPhone, αλλά ρεκόρ τζίρου για τα Services της Apple

Η Apple ανακοίνωσε τα τελευταία οικονομικά της αποτελέσματα, αυτή τη φορά για το δεύτερο οικονομικό…

2 ημέρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.