Σε δοκιμαστική εφαρμογή τέθηκε από εχτές 1 Νοεμβρίου 2022 το περίφημο Digital Markets Act (DMA) της ΕΕ, δηλαδή το πακέτο νέων κανόνων που έχει ως στόχο να στριμώξει τις Big Tech εταιρείες (σ.σ. gatekeepers τους αναφέρει η ανακοίνωση) σε ό,τι αφορά τον ανταγωνισμό, το μονοπώλιο, την διαχείριση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών και φυσικά το σύστημα των διαφημίσεων.
Ορισμένοι από τους κανόνες είναι οι εξής:
Για να υπάγεται κάποια εταιρεία στο DMA θα πρέπει να πληροί ορισμένα κριτήρια, όπως να ξεπερνά κάποιον ετήσιο τζίρο, να έχει συγκεκριμένη μάζα χρηστών (απλών και επιχειρήσεων) και να βρίσκεται σε θέση ισχύος για τουλάχιστον 3 χρόνια.
Η πλήρης εφαρμογή του DMA θα ξεκινήσει επίσημα στις 2 Μαΐου 2023.
[Europa]
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!
Τα animated GIFs αποτελούν βασικό στοιχείο του Διαδικτύου εδώ και πολλά χρόνια. Εφευρέθηκαν το 1987…
Ακόμη ένα δωρεάν game μας έρχεται από την πλατφόρμα Steam, η προσφέρει σε όλους τους…
Η Apple προανήγγειλε πολλά νέα χαρακτηριστικά προσβασιμότητας που θα έρθουν αργότερα φέτος με ενημερώσεις λογισμικού…
Η διάστικτη επιφάνεια της Ευρώπης έχει γοητεύσει τους επιστήμονες από τότε που το Voyager 2…
Το iPhone 16 δεν έχει ακόμη καν παρουσιαστεί, αλλά αυτό δεν έχει αποτρέψει την εξάπλωση…
Το έχουμε δει πολλές φορές σε διάφορες ταινίες επιστημονικής φαντασίας, και ενδεχομένως αποτελεί διακαή πόθο…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment