Categories: Technology

Τι έχει αλλάξει στην ψυχαγωγία και την ενημέρωση των καταναλωτών σήμερα – Newsbeast


Την ψηφιακή τεχνολογία χρησιμοποιούν πλέον οι καταναλωτές για πολύ περισσότερες χρήσεις από τις αγορές τους. Αντιπροσωπευτικό στοιχείο αποτελεί η επανάσταση που έχει συντελεστεί στον τρόπο πρόσβασης των καταναλωτών στην ψυχαγωγία και στα μέσα ενημέρωσης.

Συγκεκριμένα, το 38% των καταναλωτών παγκοσμίως χρησιμοποιούν υπηρεσίες streaming για την ψυχαγωγία τους σε καθημερινή σχεδόν βάση, ενώ για τη γενιά Ζ (έχουν γεννηθεί μεταξύ 1995-2005) το ποσοστό της ψυχαγωγίας πέραν της καλωδιακής τηλεόρασης ξεπερνά το 50%. Τα παραπάνω συμπεράσματα προκύπτουν από την έρευνα PwC’s Global Consumer Insights, η οποία διερευνά τις καταναλωτικές συμπεριφορές, τις συνήθειες και τις προσδοκίες περισσότερων από 21.000 καταναλωτών σε 27 χώρες.

Όσον αφορά στην ενημέρωση, το 25% των καταναλωτών στρέφονται κατά προτεραιότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την ενημέρωση τους σχετικά με την επικαιρότητα. Αυτό, βέβαια, δεν προκαλεί εντύπωση αν αναλογιστεί κανείς τον υψηλό βαθμό διείσδυσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που επιτρέπουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών με τα brands, κατέχουν πλέον την τρίτη θέση σε όρους αποτελεσματικότητας, ενώ για τους millennials αποτελούν την πιο δημοφιλή μορφή, ξεπερνώντας τις καθιερωμένες τηλεοπτικές διαφημίσεις.

Από την έρευνα, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, προκύπτει ότι οι καταναλωτές -οι οποίοι βομβαρδίζονται με μια σειρά από επιλογές- αναζητούν τα εργαλεία που θα τους βοηθήσουν να απλοποιήσουν τις αποφάσεις των αγορών τους. Εκτός από τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών, οι καταναλωτές εμπιστεύονται αξιόπιστες κοινότητες και εξειδικευμένες γνώσεις:

  • Τρία χαρακτηριστικά μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία στο κατάστημα: α) εύκολη πλοήγηση, β) καλά πληροφορημένo προσωπικό και γ) επιλογή εύκολης πληρωμής
  • Το 61% των καταναλωτών επηρεάζονται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τις αγορές τους, καθώς είτε εμπνέονται από αυτά είτε ενθαρρύνονται από τα θετικά σχόλια. Κάτω από το 20% των καταναλωτών, αντιθέτως, δηλώνουν ότι είναι πιθανό να αγοράσουν ένα προϊόν επηρεασμένοι από κάποιον επώνυμο ή influencer
  • Σχεδόν το 50% των συμμετεχόντων παραδέχονται ότι επηρεάστηκαν από συγγενείς και φίλους κατά την επιλογή ταξιδιωτικού γραφείου για τις διακοπές τους

Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές (51%) που συμμετείχαν στην έρευνα χρησιμοποιούν smartphone για την ηλεκτρονική πληρωμή λογαριασμών και τιμολογίων, ενώ το ίδιο ποσοστό πραγματοποιεί μεταφορές χρημάτων διαδικτυακά. Για πρώτη φορά στα 10 χρόνια που διενεργείται η συγκεκριμένη έρευνα, το smartphone κατατάσσεται στην πρώτη θέση για την υλοποίηση διαδικτυακών αγορών, με το 24% των καταναλωτών να το χρησιμοποιούν για αγορές σε εβδομαδιαία βάση. Ειδικά για τον κλάδο της υγείας, τα 2/3 των καταναλωτών είναι πλέον πιο ανοιχτοί σε μη συμβατικές υπηρεσίες μέσω διαδικτύου. Σε ποσοστό 75% έχουν εγκαταστήσει εφαρμογές υγείας, με πιο δημοφιλείς όσες έχουν λειτουργία παρακολούθησης φυσικής άσκησης και υγείας.

Στις αναδυόμενες χώρες, οι πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου αυξάνονται, με το Βιετνάμ να καταγράφει τους υψηλότερους ρυθμούς (61%) σε ετήσια βάση, και τη Μέση Ανατολή να ακολουθεί στη δεύτερη θέση (45%). Παγκοσμίως, σημειώθηκε συνολική αύξηση 24% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τέλος, τα ασιατικά κράτη είναι πιθανότερο να υιοθετήσουν αυτή τη συμπεριφορά ταχύτερα από τα δυτικά κράτη.

fbq('init', '1706173679639449'); fbq('track', "PageView");

var options = { type: "scroll", scripts: [ "//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&appId=219378041527087" ], success: function () {

FB.init({ appId: '219378041527087', cookie: true, xfbml: true, version: 'v3.0' }); } }; if ($(window).scrollTop() > 0) { window.fbAsyncInit = function () { FB.init({ appId: '219378041527087', cookie: true, xfbml: true, version: 'v3.0' }); //jQuery('#fb-root').trigger('facebook:init'); document.body.className += " fbinit"; };

(function (d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) { return; } js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "http://connect.facebook.net/en_US/sdk.js"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk')); } else { $.lazyscript(options); } });

$.getScript("http://connect.facebook.net/en_US/sdk.js", function(){ FB.init({ appId: '219378041527087', cookie: true, xfbml: true, version: 'v3.0' }); facebookAPILoaded = true; }); }



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

«Έπεσαν» Facebook και Instagram τα ξημερώματα -Εκνευρισμένοι οι χρήστες

Εκνευρισμός για εκατομμύρια χρήστες των Facebook και Instagram καθώς τα ξημερώματα παρουσιάστηκαν νέα προβλήματα στις…

5 ώρες ago

Το πρώτο trailer για την ταινία που ετοιμάζει εδώ και δεκαετίες ο Francis Ford Coppola!

Είναι περίεργο πώς το Megalopolis κατέληξε να γίνει μια από τις πιο αναμενόμενες ταινίες της…

12 ώρες ago

Η λειτουργία AI της Google λύνει πλέον προβλήματα Μαθηματικών και Φυσικής!

Η λειτουργία Circle to Search είναι ένα από τα καλύτερα χαρακτηριστικά της Google για να…

13 ώρες ago

Η Apple απέτρεψε κακόβουλες συναλλαγές ύψους $7 δισ. την τελευταία τετραετία στο App Store

Η Apple έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα την τέταρτη ετήσια ανάλυσή της για την πρόληψη περιπτώσεων…

13 ώρες ago

Η ενσωματωμένη AI θα ανιχνεύει τηλεφωνικές απάτες σε πραγματικό χρόνο!

Η Google ανακοίνωσε ότι τα επερχόμενα εργαλεία ανίχνευσης απάτης θα κυκλοφορήσουν αργότερα φέτος στα Android…

13 ώρες ago

Ο Chrome browser ενισχύεται με το Gemini Nano που τρέχει τοπικά στη συσκευή!

Η Google ενσωματώνει το Gemini AI στην desktop έκδοση του δημοφιλή Chrome browser. Κατά τη…

13 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.