Το Facebook θα αρχίσει αυτή την εβδομάδα να προτείνει στους Ευρωπαίους χρήστες της εφαρμογής, νέες παραμέτρους εμπιστευτικότητας εναρμονιζόμενη με τον νέο ευρωπαϊκό κανονισμό προστασίας δεδομένων (RGPD), ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία.
Τα μέτρα ανακοινώθηκαν στο τέλος του Ιανουαρίου, δηλαδή πριν ξεσπάσει το σκάνδαλο της Cambridge Analytica, και έχουν ως στόχο την ενίσχυση της προστασίας των προσωπικών δεδομένων των Ευρωπαίων πολιτών και θα μπορεί να εφαρμοστεί από όλες τις εταιρείες, ακόμη και αυτές που δεν έχουν έδρα την Ευρωπαϊκή Ενωση.
Ο ευρωπαϊκός κανονισμός απαιτεί σαφή ενημέρωση των χρηστών και τη συγκατάθεσή τους ως προς τη χρησιμοποίηση των δεδομένων τους.
«Ολοι – ανεξαρτήτως του τόπου κατοικίας τους – θα κληθούν να εξετάσουν σημαντικές πληροφορίες για τον τρόπο με τον οποίο το Facebook χρησιμοποιεί τα δεδομένα τους και να κάνουν μία επιλογή σχετικά με την προστασία της ιδιωτικής τους ζωής στο Facebook», αναφέρει η εταιρεία σε σημείωμα που έχει αναρτηθεί στο blog της.
Τα νέα μέτρα θα εφαρμοσθούν στην Ευρώπη «αυτήν την εβδομάδα» και στη συνέχεια «τις επόμενες εβδομάδες και μήνες σε ολόκληρο τον κόσμο», εξήγησε ο Ρομπ Σέρμαν, εκ των υπευθύνων ασφαλείας στη Facebook, κατά τη διάρκεια συνάντησής του με τους δημοσιογράφους την έδρα της εταιρείας στην Καλιφόρνια, χωρίς να δώσει ημερομηνία εφαρμογής των μέτρων αυτών στους αμερικανούς χρήστες.
Συγκεκριμένα, οι Ευρωπαίοι χρήστες θα δουν στο news feed μήνυμα που θα τους καλεί να επιλέξουν εάν θέλουν να συνεχίσουν να μοιράζονται ορισμένες προσωπικές πληροφορίες, όπως στοιχεία για τις πολιτικές τους απόψεις, τη θρησκεία ή την ερωτική τους ζωή.
Θα μπορούν επίσης, μεταξύ άλλων, να κάνουν επιλογές σε ό,τι αφορά τις διαφημίσεις που δέχονται την αναγνώριση προσώπου που επιτρέπει στο Facebook να ταυτοποιήσουν τους χρήστες σε φωτογραφίες.
«Πρόθεσή μας είναι να προσφέρουμε τις ίδιες παραμέτρους και ελέγχους εμπιστευτικότητας» παντού στο κόσμο, εξήγησε ο Ρομπ Σέρμαν.
Η Facebook πλήττεται από τις συνέπειες του σκανδάλου της διαρροής δεδομένων δεκάδων εκατομμυρίων χρηστών προς την βρετανική Cambridge Analytica, ειδικευμένη στην στρατηγική επικοινωνία, η οποία συνεργάσθηκε με το επιτελείο της προεκλογικής εκστρατείας του Ντόναλντ Τραμπ το 2016, αλλά συμμετείχε και στην καμπάνια υπέρ του Brexit πριν από το δημοψήφισμα στη Βρετανία.
Η εταιρεία επιδίδεται τις τελευταίες εβδομάδες σε μία επικοινωνιακή καμπάνια για να αντιμετωπίσει τις επιπτώσεις του σκανδάλου πολιτικής χειραγώγησης των στοιχείων του χρηστών του.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Η OpenAI ενδέχεται να παραβίασε τους όρους και τις προϋποθέσεις του YouTube για να εκπαιδεύσει το μοντέλο της με…
Μπορεί να ζούμε στην ψηφιακή εποχή και να έχουμε καλομάθει με τα online εργαλεία που…
Κάτι παραπάνω από ένας μήνας έχει περάσει από τότε που η Google έθεσε σε λειτουργία…
Η Logitech ανακοίνωσε ότι το νέο Logitech Combo Touch είναι πλέον διαθέσιμο για το επανασχεδιασμένο…
Η διατήρηση μιας μοντέρνας και λεπτής αισθητικής ήταν η κατευθυντήρια αρχή σχεδιασμού της σειράς τετραγωνισμένων…
Η Kaspersky ανακάλυψε ένα σύστημα phishing πολλαπλών βημάτων που στόχευε σε εργαζόμενους που επεξεργάζονται οικονομικά…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment