Το Instagram επιτρέπει πλέον στους χρήστες να ψωνίζουν προϊόντα απευθείας από τα Stories. Από εδώ και στο εξής, τα brands θα είναι σε θέση να επεκτείνουν την πώληση προϊόντων και μέσω Instagram Stories.
Σε μια ανάρτηση που αναγγέλλει την ενημέρωση, η εταιρεία αναφέρει ότι συνεργάζεται με brands όπως η Adidas, η Aritzia και η Louis Vuitton μεταξύ άλλων.
Οι χρήστες θα μπορούν να μάθουν απευθείας για τα προϊόντα επιλέγοντας το νέο εικονίδιο για αγορές, απ’ όπου θα μπορούν να μάθουν περισσότερες λεπτομέρειες και ενδεχομένως να πραγματοποιήσουν μια αγορά.
Αυτή η νέα λειτουργία φαίνεται ότι είναι κατάλληλη για τους δημιουργούς περιεχομένου του Instagram, οι οποίοι συχνά συνεργάζονται με brands για να προωθήσουν προϊόντα στην πλατφόρμα. Η νέα λειτουργία αγορών επιτρέπει την επισήμανση πολλών προϊόντων στo ίδιο Story.
Τα Instagram Stories έγιναν γρήγορα ένα από τα πιο περιζήτητα features της πλατφόρμας, με 300 εκατομμύρια ημερήσιους ενεργούς χρήστες. Επίσης, to Instagram επιχείρησε να κερδίσει χρήματα από αυτήν, προσφέροντας πρόσβαση σε διαφημίσεις στα brands, καθώς και product links.
[Instagram]
Σε κάθε ενήλικο θύμα ενδοοικογενειακής βίας, ανεξαρτήτως φύλου, σε ολόκληρη τη χώρα, θα χορηγείται πλέον…
Στο πλαίσιο του συνεδρίου προγραμματιστών Google I/O 2024, η εταιρεία προχώρησε σε μια σημαντική αλλαγή…
Οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι οι αρχαίοι Αιγύπτιοι μπορεί τελικά να είχαν βοήθεια στην κατασκευή των…
Όπως ακριβώς έχει εξελιχθεί το Διαδίκτυο, έτσι έχουν εξελιχθεί και οι μέθοδοι σύνδεσης. Τα πρώιμα…
Ένα νέο πειραματικό κράνος θα μπορούσε να σώσει τους οδηγούς οχημάτων εργοταξίου από σοβαρούς τραυματισμούς.…
Το Εργαστήριο Φυσικής Πλάσματος του Princeton (PPPL) σημείωσε ένα νέο ρεκόρ αντοχής αντιδραστήρα σύντηξης, το…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment