Categories: Apple

Χρηματοδότησε έρευνα κατά του App Tracking της Apple


Η Facebook έχει κλονιστεί μετά τα νέα μέτρα προστασίας που έλαβε η Apple με το iOS 14.5 για τη συλλογή των προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

Με το App Tracking Transparency της Apple, πλέον είναι υποχρεωτική η συγκατάθεση των χρηστών προκειμένου να συλλέγονται τα προσωπικά δεδομένα τους για την προβολή στοχευμένων διαφημίσεων. Η κίνηση της Apple επέφερε σοβαρό πλήγμα στη Facebook, η οποία αποφάσισε να χρηματοδοτήσει μία έρευνα ώστε να εντοπίσει «κενά» στην νέα πολιτική απορρήτου της Apple και να αποδειχθεί ότι είναι επιβλαβής αφενός για τους χρήστες, αφετέρου για τον ανταγωνισμό.

Ο τίτλος της έρευνας είναι Apple Antagonizing – Harming Competition and Consumers under the Guise of Protecting Privacy: An Analysis of Apple’s iOS 14 Policy Updates. Η έρευνα δημοσιεύθηκε στο SSRN (Social Science Research Network), περιλαμβάνει 23 σελίδες και αναφέρεται στο πόσο ευνοείται η Apple με τις νέες αλλαγές ενώ συγχρόνως ότι βλάπτει ανεπανόρθωτα και μακροπρόθεσμα τον ανταγωνισμό.

Ωστόσο, το γεγονός πως η Facebook χρηματοδότησε τη συγκεκριμένη έρευνα προκαλεί πολλά ερωτήματα σχετικά με την εγκυρότητα και την αξιοπιστία της. Σύμφωνα με την πρώτη σελίδα της επίσης έρευνας αναφέρεται:

“Huber C. Hurst Eminent Scholar Chair in Law and Professor, University of Florida Levin College of Law and Piramal Associate Professor of Business Administration, HBS. We gratefully acknowledge support from Facebook, Inc. in funding this analysis. The views expressed here are solely our own.”

Και σε περίπτωση που αναρωτιέστε τι αφορά η έρευνα, σας παραθέτουμε μία σύνοψη:

Η ενημέρωση του iOS 14 της Apple αντιπροσωπεύει μια αντι-ανταγωνιστική στρατηγική που μεταφράζεται ως μέτρο προστασίας της ιδιωτικής ζωής. Η Apple απαγορεύει πλέον σε εφαρμογές που δεν ανήκουν σε αυτήν να χρησιμοποιούν πληροφορίες απαραίτητες για την παροχή σχετικών, εξατομικευμένων διαφημίσεων, χωρίς ρητή συμμετοχή. Και οι χρήστες μπορούν να συμμετάσχουν μόνο αφού συμφωνήσουν στην παραπλανητική προτροπή σχετικά με την “παρακολούθηση”, την οποία οι εφαρμογές και οι υπηρεσίες της Apple δεν χρειάζεται να εμφανίζουν, επειδή οι καταναλωτές επιλέγονται αυτόματα για την παρακολούθηση της Apple.

Η πολιτική της Apple θα φέρει επικίνδυνα αποτελέσματα για την ενίσχυση της κυριαρχίας του iOS έναντι των λειτουργικών συστημάτων κινητής τηλεφωνίας (OS) και της κυριαρχίας των δικών της εφαρμογών και υπηρεσιών εντός του iOS, μειώνοντας συγχρόνως την επιλογή των καταναλωτών και καταστρέφοντας το δωρεάν οικοσύστημα των εφαρμογών

Στην αντίπερα όχθη, η Apple υποστήριξε ότι οφείλει να παρέχει στους χρήστες την επιλογή της παρακολούθησης τους από εφαρμογές και ιστότοπους για την προβολή στοχευμένων διαφημίσεων. Μάλιστα, οι πρώτες εκτιμήσεις έδειξαν ότι λιγότερο από το 5% των χρηστών συμφωνούν με την παρακολούθηση, καθώς η πλειοψηφία την απενεργοποίησε.

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!

[via]



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Διαχείριση iPhone και iPad με τα μάτια και άλλες επιλογές προσβασιμότητας από την Apple

Η Apple προανήγγειλε πολλά νέα χαρακτηριστικά προσβασιμότητας που θα έρθουν αργότερα φέτος με ενημερώσεις λογισμικού…

2 ώρες ago

Αυτή είναι η πιο καθαρή εικόνα της Ευρώπης (δορυφόρος του Δία)

Η διάστικτη επιφάνεια της Ευρώπης έχει γοητεύσει τους επιστήμονες από τότε που το Voyager 2…

2 ώρες ago

Θα είναι αυτό το εντελώς επανασχεδιασμένο iPhone;

Το iPhone 16 δεν έχει ακόμη καν παρουσιαστεί, αλλά αυτό δεν έχει αποτρέψει την εξάπλωση…

2 ώρες ago

Νέα έρευνα φέρνει πιο κοντά την επαναφορά κρυογονικά κατεψυγμένων ανθρώπων!

Το έχουμε δει πολλές φορές σε διάφορες ταινίες επιστημονικής φαντασίας, και ενδεχομένως αποτελεί διακαή πόθο…

20 ώρες ago

Διευκρινήσεις για τη διαδικασία από την ACS

Στο πλαίσιο της ενημέρωσης των εκλογέων της Επιστολικής Ψήφου που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην…

21 ώρες ago

Gaming σε άλλο επίπεδο με SuperWide QD OLED panel, ήχο DTS και πολλά άλλα!

Η Philips παρουσιάζει την πιο πρόσφατη προσθήκη στη σειρά premium οθονών 8000. Η Philips 49M2C8900L “τα…

21 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.