Η Netflix έχει παραδεχτεί πως η νέα πολιτική καταπολέμησης του password sharing θα οδηγήσει σε απώλεια συνδρομητών όταν προχωρήσει καθολικά η εφαρμογή της σε όλο τον κόσμο, αλλά βλέπει την κίνηση της να προσφέρει συνδρομή με διαφημίσεις να αποδίδει καρπούς.
Όπως αναφέρει το The Hollywood Reporter, η πλατφόρμα καταγράφει ήδη περισσότερους από 5 εκατομμύρια συνδρομητές που ανέχονται τις διαφημίσεις, αριθμός που διπλασιάστηκε τους τελευταίους μήνες, και ο μέσος όρος ηλικίας των συνδρομητών είναι στα 34 χρόνια.
Ο co-CEO της Netflix, Greg Peters, αποκάλυψε πως το 25% των εγγραφών γίνονται στο ad-tier στις χώρες όπου προσφέρεται και επιβεβαίωσε πως το επίπεδο παρακολούθησης παραμένει το ίδιο με αυτό των άλλων πακέτων συνδρομής, άρα οι χρήστες δεν ενοχλούνται ιδιαίτερα από τις διαφημίσεις.
Πιθανότατα από μέρα σε μέρα θα μάθουμε πότε θα ξεκινήσει η εφαρμογή της νέας πολιτικής για το password sharing στην τεράστια αγορά των ΗΠΑ, αλλά και το πότε θα επεκταθεί σε όλη την Ευρώπη. Αν συμβεί όντως το καλοκαίρι, από τον Σεπτέμβριο και έπειτα θα έχουμε λογικά πιο αξιόπιστα στοιχεία για την συμπεριφορά των χρηστών.
[via]
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!
Η τεχνητή νοημοσύνη προχωρά γρήγορα αλλά το «κλειδί» για μεγαλύτερη πρόοδο είναι η πραγματοποίηση οργανωτικών…
Όπως εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο, η Τεχνητή Νοημοσύνη ήταν κάτι για το οποίο η Dianne…
Ο επικεφαλής του τμήματος Τεχνητής Νοημοσύνης της Microsoft δήλωσε ότι οι άνθρωποι θα πρέπει πραγματικά…
Για πρώτη φορά, το Deep Space Network της NASA, το οποίο επικοινωνεί με το θρυλικό…
Σε περίπτωση που νομίζατε ότι το μέλλον των συσκευών με Τεχνητή Νοημοσύνη δεν ήταν ήδη…
Τον περασμένο μήνα, η Statcounter ανέφερε μια αξιοσημείωτη μείωση του μεριδίου αγοράς του Windows 11…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment