Η Αυστραλία μηνύει το Facebook για διαφημιστικές απάτες στο όνομα διάσημων σταρ
Πάνω από ένας στους δύο Έλληνες (52%) έχουν εγκαταστήσει ή/και χρησιμοποιούν λογισμικό Ad Blocker που μπλοκάρει διαφημίσεις στις ηλεκτρονικές συσκευές τους.
Αυτό προκύπτει από την πανελλήνια έρευνα Profiles της Focus Bari|YouGov φέτος τον Μάρτιο σε δείγμα 6.676 ατόμων 18-64 ετών.
Η διείσδυση του Ad Blocker είναι θεαματικά ψηλότερη μεταξύ των ανδρών (59%) σε σχέση με τις γυναίκες (41%) και μεταξύ των νεαρών ηλικιών (67% στις ηλικίες 18-24 ετών έναντι 43% στις ηλικίες 50-64 ετών). Είναι επίσης πολύ πιο διαδεδομένη στα προγράμματα πλοήγησης στο διαδίκτυο (web browsers) μέσω υπολογιστή (37%) απ’ ό,τι στα κινητά τηλέφωνα (12%).
Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες έχουν εγκαταστήσει Ad Blocker είτε στον browser είτε στο κινητό τους, είναι για να αποφύγουν τις ενοχλητικές διαφημίσεις (70%), να προστατευτούν από ιούς ή κακόβουλα λογισμικά (49%), να βελτιώσουν την εμπειρία «περιήγησής» τους στο Ίντερνετ και να αυξήσουν την online ασφάλειά τους.
Ο OpenAI διοργάνωσε την εκδήλωση Spring Updates για να παρουσιάσει το νέο μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης…
Τα exploits είναι προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί για να αξιοποιούν διάφορα τρωτά σημεία σε κυβερνοεπιθέσεις.…
Η realme, η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα smartphone παγκοσμίως, ανακοίνωσε την επερχόμενη κυκλοφορία του νέου της…
Η Microsoft πρόκειται να καταστήσει την αντιγραφή και την επικόλληση πολύ πιο εύκολη στο Word,…
Στο πλαίσιο του λανσαρίσματος της έκδοσης iOS 17.5, η Apple εφαρμόζει τελικά την τεχνολογία Detecting…
Η υπηρεσία Apple Music αποκαλύπτει τα «100 καλύτερα άλμπουμ όλων των εποχών», μια αυθαίρετη (προφανώς)…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment