Λέγεται ότι τα νέα αυτά προϊόντα θα απευθύνονται σε παιδιά κάτω των 12 ετών.
«Το μεγάλο κίνητρο ξεκινά μέσα από την ίδια την εταιρεία, καθώς όλοι αποκτούν παιδιά και έτσι υπάρχει μια πίεση για αλλαγή των προϊόντων, έτσι ώστε να είναι διασκεδαστικά και ασφαλή και για τους μικρούς φίλους του διαδικτύου» εξήγησε στο USA Today η Pavni Diwanji, που έχει αναλάβει να ηγηθεί της πρωτοβουλίας αυτής.
«Αναμένουμε να είναι κάπως αμφιλεγόμενο, αλλά η απλή αλήθεια είναι ότι τα παιδιά έχουν ήδη την τεχνολογία στα σχολεία και τα σπίτια τους και η καλύτερη προσέγγιση είναι να δούμε πώς μπορούμε να τη χρησιμοποιήσουμε με ένα καλύτερο τρόπο» συνέχισε.
Η ίδια είναι μητέρα δύο κοριτσιών, 8 και 13 ετών.
Παρότι η εταιρεία –όπως αναφέρει δημοσίευμα της MailOnline- δεν έχει αποκαλύψει ποια θα είναι τα προϊόντα αυτά, υπάρχουν κάποιες φήμες που αναφέρουν τη μηχανή αναζήτησης, το YouTube και το Chrome.
Η τεχνητή νοημοσύνη προχωρά γρήγορα αλλά το «κλειδί» για μεγαλύτερη πρόοδο είναι η πραγματοποίηση οργανωτικών…
Όπως εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο, η Τεχνητή Νοημοσύνη ήταν κάτι για το οποίο η Dianne…
Ο επικεφαλής του τμήματος Τεχνητής Νοημοσύνης της Microsoft δήλωσε ότι οι άνθρωποι θα πρέπει πραγματικά…
Για πρώτη φορά, το Deep Space Network της NASA, το οποίο επικοινωνεί με το θρυλικό…
Σε περίπτωση που νομίζατε ότι το μέλλον των συσκευών με Τεχνητή Νοημοσύνη δεν ήταν ήδη…
Τον περασμένο μήνα, η Statcounter ανέφερε μια αξιοσημείωτη μείωση του μεριδίου αγοράς του Windows 11…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment