Ωστόσο, υπάρχει λύση στο πρόβλημα του «παγώματος» του πλοηγού που συχνά αναφέρεται από χρήστες του iOS 8.
Ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:
– Πηγαίνετε στα Settings στο iPhone ή στο iPad.
– Κάντε Tap στο Safari.
– Κάντε Tap στο Clear History and Website Data.
– Κάντε Tap στο Clear History and Data στο pop-up μενού που θα εμφανιστεί.
Μετά από τα παραπάνω βήματα εκκινείτε ξανά το Safari για να δείτε αν τα προβλήματα πλοήγησης διορθώθηκαν. Αν συνεχίζετε να έχετε θέμα ίσως χρειαστεί να απενεργοποιήσετε το JavaScript από τον πλοηγό σας.
– Κάντε Tap στο Advanced.
– Επιλέξτε την απενεργοποίηση της JavaScript επιλογής.
Η τεχνητή νοημοσύνη προχωρά γρήγορα αλλά το «κλειδί» για μεγαλύτερη πρόοδο είναι η πραγματοποίηση οργανωτικών…
Όπως εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο, η Τεχνητή Νοημοσύνη ήταν κάτι για το οποίο η Dianne…
Ο επικεφαλής του τμήματος Τεχνητής Νοημοσύνης της Microsoft δήλωσε ότι οι άνθρωποι θα πρέπει πραγματικά…
Για πρώτη φορά, το Deep Space Network της NASA, το οποίο επικοινωνεί με το θρυλικό…
Σε περίπτωση που νομίζατε ότι το μέλλον των συσκευών με Τεχνητή Νοημοσύνη δεν ήταν ήδη…
Τον περασμένο μήνα, η Statcounter ανέφερε μια αξιοσημείωτη μείωση του μεριδίου αγοράς του Windows 11…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment