Όπως πρώτα αναφέρθηκε από το Engadget και τελικά επιβεβαιώνεται, η Samsung αισθάνεται τόσο σίγουρη πως οι νέες της ναυαρχίδες θα κερδίσουν τους iPhone χρήστες που ξεκίνησε μια νέα καμπάνια. Με βάση λοιπόν αυτό το σκεπτικό οι iPhone χρήστες μπορούν να κάνουν ένα test drive τις νέες Samsung συσκευές για 30 μέρες με κόστος μόνο $1″
Η καμπάνια έχει την ονομασία “The Ultimate Test Drive”, και τρέχει ήδη στην Αμερική σε συνεργασία με την T-Mobile επιτρέποντας σε iPhone χρήστες να δοκιμάσουν τα Samsung Galaxy S6 edge, Galaxy Note5, ή το Galaxy S6 edge+.
Η καμπάνια αφορά μόνο αυτή την στιγμή τους καταναλωτές στην Αμερική και η όλη διαδικασία γίνεται πολύ εύκολα μέσω ενός web site της εταιρείας.
Ακόμη μια απελπισμένη κίνηση του Κορεατικού κολοσσού για να ανεβάσει τις πολύ πεσμένες πωλήσεις των ναυαρχίδων της ή ένα έξυπνο τρικ marketing;
Εμείς πιστεύουμε το πρώτο!
Πηγή: appleworldhellas.com
Το streaming του μέλλοντος: Εικονική πραγματικότητα και διαδραστικές σειρές με διαφορετικές πλοκές - Newsbeast play…
Μετά από ένα εκρηκτικό ξεκίνημα και μια αναμενόμενη πτώση ώσπου να προστεθούν αρκετές quality of…
Μια ομάδα ερευνητών από το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ δημιούργησε έναν custom αλγόριθμο που…
Όταν ένα Windows PC αρχίζει να «τα παίζει» μία από τις πρώτες ενέργειες που πραγματοποιούν…
Η ερώτηση του Newsbeast στη Sophia, το διασημότερο ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης, στο πλαίσιο της Beyond…
Νέος CEO της ADMO Lifestyle Holding αναλαμβάνει ο Sanjay Nandi. Ο κ. Nanti θα υπηρετήσει…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment