Η Sony έμαθε από τα λάθη του παρελθόντος και βλέπει ότι η πολιτική λανσαρίσματος λιγότερων μοντέλων αρχίζει να αποδίδει, καθώς ανακοίνωσε πωλήσεις 12 εκατ. smartphones για τελευταίο τρίμηνο του 2014 (Οκτώβριος – Δεκέμβριος). Ο αριθμός είναι σημαντικά αυξημένος σε σύγκριση με τα 8.8 εκατ. του αντίστοιχου τριμήνου της περασμένης χρονιάς και τα 9.9 εκατ. του προηγούμενου τριμήνου (Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2014).
Τα πραγματικά στοιχεία ίσως ξάφνιασαν ακόμη και τα μεγάλα κεφάλια της εταιρείας, αφού μόλις πρόσφατα ο πρόεδρος Kazuo Hirai άφηνε ανοικτό το ενδεχόμενο αποχώρησης της Sony από την αγορά των smartphones λόγω κακής πορείας του τμήματος Sony Mobile, ενώ υπολόγιζαν συνολικές απώλειες ύψους $1.9 δισ. για το κλείσιμο του οικονομικού έτους τον Μάρτιο. Τελικά, το συγκεκριμένο τμήμα παρουσίασε κερδοφορία $80 εκατ. για το τελευταίο τρίμηνο και οι απώλειες αναμένονται ότι θα είναι πλεόν κατά $0.5 δισ. μικρότερες.
Τα πράγματα ίσως αλλάξουν ακόμη περισσότερο προς το καλύτερο αν η Sony αποφασίσει επιτέλους να λανσάρει νέες συσκευές σε ετήσιο κύκλο και όχι κάθε 6 μήνες.
Πηγή: techgear.gr
Χάρη στα δικαστικά έγγραφα που σχετίζονται με την αντιμονοπωλιακή αγωγή του Υπουργείου Δικαιοσύνης των ΗΠΑ…
Το X (πρώην Twitter) ανακοίνωσε επίσημα ένα νέο χαρακτηριστικό που ονομάζεται "Stories on X" και…
Σειρά και του LinkedIn να μπει στον χώρο του gaming. Σε ολοένα και περισσότερους χρήστες…
Η υπηρεσία Google Photos εισήγαγε το 2023 το AI εργαλείο επεξεργασίας φωτογραφιών με Magic Editor,…
Το γλοιοβλάστωμα είναι ένας από τους πιο θανατηφόρους καρκίνους, με λίγες διαθέσιμες θεραπευτικές επιλογές. Πρόσφατα,…
Κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων για το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο του 2024,…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment