Categories: Technology

Zoom: Η πλατφόρμα που έγινε δημοφιλής χάρη στον κορωνοϊό, προβλέπει εκρηκτική ανάπτυξη και το 2021 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ


Η αμερικανική εταιρεία Zoom, που είδε τη χρήση της ομώνυμης πλατφόρμας της για μαζικές βιντεοδιασκέψεις να έχει απογειωθεί -και στην Ελλάδα- λόγω της πανδημίας και της αναγκαστικής τηλεργασίας, τηλεκπαίδευσης και τηλεψυχαγωγίας, προβλέπει ότι η άνθηση των εργασιών της θα συνεχιστεί και μετά τη λήξη της πανδημίας, μεταξύ άλλων επειδή εκτιμά ότι η τηλεργασία ήλθε για να μείνει.

Με άλλα λόγια, το Zoom, το όνομα του οποίου έχει γίνει πια οικείο στα σπίτια και στα γραφεία όλου του κόσμου, δεν σκοπεύει να αποτελέσει μια παροδική μόδα.

Ο Έρικ Γιούαν, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Zoom, μιλώντας σε αναλυτές της Γουόλ Στριτ, σύμφωνα με το BBC και τους «Φαϊνάνσιαλ Τάιμς», εμφανίστηκε αισιόδοξος για το μέλλον της εταιρείας του, η οποία στο τελευταίο τρίμηνο που έληξε στο τέλος Ιανουαρίου, είχε έσοδα 883 εκατ. δολάρια, έναντι μόνο 188 εκατ. δολ. στο αντίστοιχο τρίμηνο πριν ένα χρόνο (αύξηση περίπου 370%).

Το Zoom είναι δωρεάν για τον πολύ κόσμο (μέχρι στιγμής τουλάχιστον), αλλά χρεώνει τους επιχειρηματικούς πελάτες του για τις έξτρα δυνατότητες της πλατφόρμας του. Ήδη έχει 467.100 επιχειρήσεις-πελάτες με περισσότερους από δέκα εργαζόμενους. Οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 326% το 2020 φθάνοντας τα 2,6 δισ. δολάρια και τα κέρδη του εκτινάχθηκαν από μόνο 21,7 εκατ. δολάρια το 2019 σε 671,5 εκατ. δολ. πέρυσι.

Zoom: Δεν είμαστε πια μόνο μια εταιρεία για βιντεοδιασκέψεις

Παρά τις εκτιμήσεις ορισμένων αναλυτών και επενδυτών ότι το Zoom θα παίζει πια λιγότερο κεντρικό ρόλο στις ζωές πολλών εργαζομένων το 2021, καθώς προχωρούν οι μαζικοί εμβολιασμοί και διαφαίνεται η προοπτική σταδιακής άρσης των περιοριστικών μέτρων και επιστροφής στην κανονικότητα, ο Γιούαν αντίθετα περιμένει περαιτέρω αύξηση εσόδων κατά 43% φέτος ή συνολικά γύρω στα 3,8 δισ. δολάρια. Η εκτίμηση αυτή οδήγησε σε άνοδο κατά 6% της μετοχής στο αμερικανικό χρηματιστήριο, το οποίο σήμερα «τιμολογεί» την αξία του Zoom στα 131 δισ. δολάρια.

Ο Γιούαν δήλωσε ότι η εταιρεία σπεύδει να διαφοροποιήσει δεόντως το προφίλ της, ώστε να αξιοποιήσει το τεράστιο παγκόσμιο «ακροατήριο» που έχει βρει…ουρανοκατέβατα λόγω κορωνοϊού. Όπως είπε, το Zoom κινείται προς την κατεύθυνση να μετατραπεί «από μία εταιρεία που έχει μόνο μια άκρως επιτυχημένη εφαρμογή, σε μια εταιρεία με μια ευρύτερη πλατφόρμα», που θα υποστηρίζει ένα μεγάλο φάσμα υπηρεσιών επικοινωνίας. «Καθώς ο κόσμος βγαίνει από την πανδημία, η δουλειά μας μόλις άρχισε. Δεν είμαστε πια μόνο μια εταιρεία για βιντεοδιασκέψεις», τόνισε.



Πηγή

iTech News

Leave a Comment

Recent Posts

Το Nintendo Switch 2 με μαγνητικά αποσπώμενα Joy-Con και μεγαλύτερη οθόνη

Οι φήμες για το περίφημο Nintendo Switch 2 έχουν αρχίσει να διαδίδονται εδώ και τουλάχιστον…

17 ώρες ago

Δύο ακόμη χρήσιμες λειτουργίες δοκιμάζονται στο WhatsApp

Η ομάδα ανάπτυξης του WhatsApp εισάγει διαρκώς νέες λειτουργίες στη δημοφιλή υπηρεσία και δοκιμάζει αρκετές…

18 ώρες ago

Τι συμβαίνει όταν μια εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης απαγορεύεται σε μια χώρα – Το παράδειγμα της Ινδίας με το Tik Tok

Τι συμβαίνει όταν μια εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης απαγορεύεται σε μια χώρα – Το παράδειγμα της…

1 ημέρα ago

Το streaming του μέλλοντος: Εικονική πραγματικότητα και διαδραστικές σειρές με διαφορετικές πλοκές

Το streaming του μέλλοντος: Εικονική πραγματικότητα και διαδραστικές σειρές με διαφορετικές πλοκές - Newsbeast play…

2 ημέρες ago

Το Threads εξελίσσεται σε σοβαρή απειλή για το X (πρώην Twitter)

Μετά από ένα εκρηκτικό ξεκίνημα και μια αναμενόμενη πτώση ώσπου να προστεθούν αρκετές quality of…

2 ημέρες ago

Η AI ανακαλύπτει ότι διάσημος πίνακας δεν ανήκει εξολοκλήρου στον δημιουργό του

Μια ομάδα ερευνητών από το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ δημιούργησε έναν custom αλγόριθμο που…

2 ημέρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.