Αρνείται ότι βάζει το κέρδος πάνω από την ασφάλεια των χρηστών

4


Ύστερα από τις αποκαλύψεις της Frances Haugen – πρώην product manager του Facebook – για την ηθική και τις πολιτικές της Facebook, o CEO της εταιρείας, Mark Zuckerberg αποφάσισε να απαντήσει στους ισχυρισμούς της, αναφέροντας ότι πρόκειται για παραλογισμούς και ότι δημιουργεί μια ψευδή εικόνα για το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο.

Στο επίκεντρο αυτών των κατηγοριών βρίσκεται η ιδέα ότι δίνουμε προτεραιότητα στο κέρδος παρά στην ασφάλεια και την ευημερία. Αυτό δεν είναι αλήθεια, ανέφερε ο Mark Zuckerberg.

Ο CEO της εταιρείας παρείχε λεπτομέρειες σχετικά με το Meaningful Social Interactions (MSI) στο News Feed, που σχεδιάστηκε για να εμφανίζει λιγότερα viral βίντεο και περισσότερο περιεχόμενο από φίλους και συγγενείς. Τόνισε ότι η εταιρεία προέβη στη συγκεκριμένη αλλαγή γιατί οι ερευνητές συνέστησαν ότι επρόκειτο για την ευημερία των χρηστών, παρόλο που γνώριζαν ότι θα αφιέρωναν λιγότερο χρόνο στην πλατφόρμα.

Ωστόσο, η Haugen περιέγραψε το MSI με εντελώς διαφορετική οπτική, λέγοντας ότι ο Zuckerberg επέλεξε να εφαρμοστεί το εν λόγω σύστημα, αντί να κάνει ουσιαστικές αλλαγές για την εξάλειψη της παραπληροφόρησης και του προσβλητικού περιεχομένου. Ενώ επεσήμανε ότι δόθηκαν πολλές επιλογές στον CEO της Facebook για να επιλυθεί πλήρως το ζήτημα της παραπληροφόρησης και του προσβλητικού περιεχομένου, αλλά εκείνος απέφυγε να τις επιλέξει.

Η Haugen ισχυρίστηκε ότι το Facebook επέτρεπε διχαστικό περιεχόμενο, επειδή είναι «ευκολότερο να δημιουργήσεις τον θυμό από ό, τι άλλα συναισθήματα». Ο Zuckerberg το σχολίασε στην ανάρτησή του, χαρακτηρίζοντάς το «υπερβολικά παράλογο». Το Facebook κερδίζει χρήματα από διαφημίσεις και οι διαφημιστές προφανώς λένε στην εταιρεία ότι δεν θέλουν τις διαφημίσεις τους δίπλα σε επιβλαβές ή θυμωμένο περιεχόμενο, ανέφερε ο Mark.

Επιπλέον, ο Zuckerberg ξεκαθάρισε ότι η έρευνα που σημείωνε ότι το Instagram επηρεάζει τους νέους δεν χαρακτηρίστηκε σωστά. Υπερασπίστηκε την πλατφόρμα, γράφοντας ότι πολλοί έφηβοι που άκουσε η εταιρεία «πιστεύουν ότι η χρήση του Instagram τους βοηθά, όταν αντιμετωπίζουν δύσκολες στιγμές και τα προβλήματα της εφηβείας».

Πιο συγκεκριμένα, ο CEO της Facebook, Mark Zuckerberg είπε:

Εάν θέλαμε να αγνοήσουμε την έρευνα, γιατί δημιουργήσαμε ένα κορυφαίο ερευνητικό πρόγραμμα για να κατανοήσουμε πρώτα αυτά τα σημαντικά ζητήματα; Αν δεν ενδιαφερόμασταν για την καταπολέμηση του επιβλαβούς περιεχομένου, τότε γιατί να είχαμε τόσους πολλούς εργαζόμενους να δουλεύουν μόνο σε αυτόν τον κλάδο;

Αν θέλαμε να κρύψουμε τα αποτελέσματά της έρευνας, γιατί δημιουργήσαμε ένα κορυφαίο πρότυπο για τη διαφάνεια και την αναφορά όλων αυτών που κάνουμε; Και αν τα κοινωνικά μέσα ήταν υπεύθυνα για την πόλωση της κοινωνίας όπως ισχυρίζονται κάποιοι, τότε γιατί βλέπουμε την πόλωση να αυξάνεται στις ΗΠΑ ενώ παραμένει σταθερή ή μειώνεται σε πολλές χώρες με εξίσου μεγάλη χρήση των κοινωνικών μέσων σε όλο τον κόσμο;

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας. Αν προτιμάτε το Twitter, θα μας βρείτε στο προφίλ @techgeargr.

[via]





Πηγή