Γιατί άλλοι βγάζουν πολλά και άλλοι «ψίχουλα» στο YouTube – Newsbeast

31


Το να είσαι YouTuber μοιάζει στις μέρες μας η ιδανική επαγγελματική αποκατάσταση: πληρώνεσαι αδρά φτιάχνοντας βιντεάκια για ό,τι σε ενδιαφέρει, την ίδια ώρα που οι εταιρικοί κολοσσοί είναι κάτι παραπάνω από πρόθυμοι να σου στέλνουν οκάδες προϊόντων τους, ελπίζοντας πως θα τα διαφημίσεις στο κανάλι σου.

Όλοι τα καταφέρνουν και με το παραπάνω, ζώντας τη μεγάλη ζωή, σωστά; Αν πιστέψουμε τον YouTuber, Toobz, τότε όχι μόνο δεν είναι αυτή η εικόνα, αλλά απέχει κιόλας παρασάγγας από την πραγματικότητα!

Ο Toobz χτύπησε πρόσφατα το ορόσημο του 1 εκατ. views και πίστεψε πως είχε έρθει η στιγμή να δει πόσο του είχε αποφέρει η σκληρή του δουλειά στο YouTube στους 18 αυτούς μήνες που έτρεχε το κανάλι του. Και είδε πως είχε βγάλει μόλις 398,07 δολάρια (342,602 ευρώ)!

«Περίμενα πολλά περισσότερα από αυτό, τι στο καλό συνέβη;», αναρωτιέται. Και μας εξηγεί πως είναι ένας συνδυασμός παραγόντων, με πρώτο και καλύτερο το περιβόητο πια «adpocalypse» που εγκαινίασε το YouTube στις αρχές του 2017, όταν έφτιαξε ο Toobz το κανάλι του.

Η πλατφόρμα αποφάσισε τότε να στείλει τη συντριπτική πλειονότητα των διαφημίσεων που φιλοξενεί στα πιο «ήπια» κανάλια, αυτά που μπορεί να δει όλη η οικογένεια, ό,τι θεωρεί δηλαδή το YouTube κατάλληλο ως περιεχόμενο. Κι αυτό για να προστατεύσει τους διαφημιζόμενους και το περιεχόμενό τους, ελέγχοντας απόλυτα το πού θα παίξουν οι διαφημίσεις που φιλοξενεί.

Και ικανοποιώντας έτσι το διαχρονικό παράπονο των διαφημιζομένων πως δεν έχουν κανένα έλεγχο στα βίντεο με τα οποία συνδέονται οι διαφημίσεις των προϊόντων τους. Αυτός είναι ο λόγος που ο Toobz έβγαλε τόσο λίγα από τα βίντεό του, γιατί δεν τα έφτιαξε ποτέ με τις διαφημιστικές «προδιαγραφές» του YouTube. Το δημοφιλέστερο βίντεό του, για παράδειγμα, έβγαλε μόλις 81 σεντς ανά 1.000 views, τα μισά περίπου απ’ όσα υπολόγιζε πως έπρεπε να κερδίσει…





Πηγή