Ετσι θα είναι τα σούπερ μάρκετ στο μέλλον -Ποιες επαναστατικές αλλαγές έρχονται | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

9


Η πανδημία του κορωνοϊού είχε άμεση επίδραση στις καταναλωτικές συνήθειες, επηρεάζοντας τη λειτουργία των σούπερ μάρκετ.

Λόγω των περιοριστικών μέτρων, οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα άλλαξαν στρατηγική κι επενδυτικό προσανατολισμό, λαμβάνοντας υπόψιν τη στροφή -χωρίς… επιστροφή- στο ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων.Πρόσφατη έρευνα του ΙΕΛΚΑ έδειξε ότι οι πωλήσεις του online καναλιού των σούπερ μάρκετ ξεπέρασαν τα 100 εκατ. ευρώ το 2020, έναντι των 46,7 εκατ. ευρώ του 2019, ενώ το κοινό που αγοράζει τρόφιμα και γενικά είδη super market online έχει φτάσει πλέον στο 25% έναντι ενός πολύ μικρού ποσοστού 1-2% το 2019.

Πώς θα είναι τα σούπερ μάρκετ στο κοντινό μέλλον

Οι ηλεκτρονικές αγορές όμως στο κοντινό μέλλον θα φαίνεται ως κάτι «ξεπερασμένο» καθώς έρχονται επαναστατικές αλλαγές στη λειτουργία των σούπερ μάρκετ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε στο economistas το ρεπορτάζ του Γιώργου Παππού για τα σούπερ μάρκετ και τις επαναστατικές αλλαγές στη λειτουργία τους που θα έρθουν στο άμεσο μέλλον.



Πηγή