Η πανδημία του κορωνοϊού είχε άμεση επίδραση στις καταναλωτικές συνήθειες, επηρεάζοντας τη λειτουργία των σούπερ μάρκετ.
Λόγω των περιοριστικών μέτρων, οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα άλλαξαν στρατηγική κι επενδυτικό προσανατολισμό, λαμβάνοντας υπόψιν τη στροφή -χωρίς… επιστροφή- στο ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων.Πρόσφατη έρευνα του ΙΕΛΚΑ έδειξε ότι οι πωλήσεις του online καναλιού των σούπερ μάρκετ ξεπέρασαν τα 100 εκατ. ευρώ το 2020, έναντι των 46,7 εκατ. ευρώ του 2019, ενώ το κοινό που αγοράζει τρόφιμα και γενικά είδη super market online έχει φτάσει πλέον στο 25% έναντι ενός πολύ μικρού ποσοστού 1-2% το 2019.
Οι ηλεκτρονικές αγορές όμως στο κοντινό μέλλον θα φαίνεται ως κάτι «ξεπερασμένο» καθώς έρχονται επαναστατικές αλλαγές στη λειτουργία των σούπερ μάρκετ.
Διαβάστε στο economistas το ρεπορτάζ του Γιώργου Παππού για τα σούπερ μάρκετ και τις επαναστατικές αλλαγές στη λειτουργία τους που θα έρθουν στο άμεσο μέλλον.
Τον Μάρτιο του 2023, η εταιρεία παρακολούθησης μετεωρολογικών προβλέψεων ForecastWatch απένειμε στην ομάδα ανάπτυξης μετεωρολογικών…
Είναι κάποιες εταιρείες στον κόσμο της τεχνολογίας οι οποίες έχουν καταφέρει να καταστήσουν το brand…
Αν και ο OpenAI δεν έχει ακόμη διαθέσει το εντυπωσιακό μοντέλο μετατροπής κειμένου σε video…
Τα Passkeys, μια σχετικά νέα μέθοδος ελέγχου ταυτότητας που ενίοτε αποκαλείται ως ο «δήμιος» των…
Υπάρχει πολύς θόρυβος γύρω από τα χαρακτηριστικά Τεχνητής Νοημοσύνης που ακούγεται ότι θα εμφανιστούν με…
Η Apple ανακοίνωσε τα τελευταία οικονομικά της αποτελέσματα, αυτή τη φορά για το δεύτερο οικονομικό…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment