Είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια το διαδίκτυο έχει εισχωρήσει για τα καλά στις ζωές όλων μας, επηρεάζοντας σε μεγάλο βαθμό τις αγοραστικές μας συνήθειες και διαμορφώνοντας κατά πολύ τις τάσεις της αγοράς. Ομολογουμένως, οι επιχειρήσεις, ειδικά όταν μιλάμε για περιόδους κρίσης, όπως αυτή που διανύουμε το τελευταίο διάστημα, έχουν αποκτήσει έναν ισχυρό σύμμαχο με την διαδικτυακή τους παρουσία. Η προβολή στο διαδίκτυο είναι αναγκαίο εργαλείο κάθε σύγχρονης επιχείρησης, που θέλει να έχει μια ολοκληρωμένη και εδραιωμένη παρουσία στα μάτια του καταναλωτή, ανεξαρτήτως του αν προσφέρει υπηρεσίες ή αγαθά. Πράγματι, όταν ένας δυνητικός καταναλωτής ενδιαφέρεται για προϊόντα ή υπηρεσίες, ανατρέχει πλέον στο διαδίκτυο, προσπαθώντας να επιλέξει ανάμεσα σε ένα καταιγισμό αποτελεσμάτων, την ιδανικότερη επιλογή που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του.
Παρόλα αυτά, το γεγονός ότι μια επιχείρηση αποφασίζει να κάνει αισθητή την παρουσία της στον διαδικτυακό κόσμο, δημιουργώντας μια ιστοσελίδα, δεν αποτελεί και εγγύηση επιτυχίας. Αυτό συμβαίνει διότι η ύπαρξη επιχειρήσεων στο διαδίκτυο δεν αποτελεί πλέον κάποια σημαντική εξαίρεση, αφού κάθε επιχείρηση με κάποιον τρόπο, υπάρχει πλέον στο internet. Η πρόκληση πλέον έχει να κάνει με την ανάδειξη της ως την πρώτη επιλογή μας, ανάμεσα σε άλλες τόσες που κυκλοφορούν εκεί έξω. Για να μπορούμε να πούμε ότι θα πετύχει κάτι τέτοιο, απαιτείται μια σειρά από έξυπνες και καλά οργανωμένες κινήσεις που θα τραβήξουν το βλέμμα του καταναλωτή, διατηρώντας του παράλληλα το ενδιαφέρον για καιρό, επιτυγχάνοντας τελικά το στόχο της επιχείρησης. Παρόλα αυτά, οι συγκεκριμένες κινήσεις χρειάζονται τις σωστές γνώσεις, και τα κατάλληλα… χέρια, προκειμένου να αποδώσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Συγκεκριμένα, αποτελούν το αντικείμενο δουλειάς ενός Digital Agency, που μπορεί να αναλάβει εξ’ ολοκλήρου, χάρει στις γνώσεις και το προσωπικό που διαθέτει, αποφέροντας χειροπιαστά αποτελέσματα που θα διαρκέσουν.
Ποιες είναι όμως αυτές οι κινήσεις που πραγματοποιεί ένα Digital Agency για να πετύχει τα βέλτιστα επιθυμητά αποτελέσματα; Από που πρέπει να ξεκινήσει κάποιος επιχειρηματίας για να δει την ιστοσελίδα του να δέχεται σωρεία επισκέψεων και ταυτόχρονα αυτό να μεταφράζεται σε κέρδος για την επιχείρησή του; Η απάντηση σε αυτά τα ερωτήματα κρύβεται στον τομέα του Digital Marketing και στην προώθηση ιστοσελίδων, που αποτελεί ένα μεγάλο κομμάτι του συγκεκριμένου τομέα. Μια ιστοσελίδα μπορεί να αναδειχθεί με δύο τρόπους: τον οργανικό και τον διαφημιστικό.
To… πολυπόθητο SEO:
Αρχικά, μιλώντας για μια προώθηση ιστοσελίδας με τον οργανικό τρόπο, θα πρέπει να έχουμε στο νου μας τις «μαγικές» τεχνικές του SEO (Search Engine Optimization). Με την χρήση του SEO, η ιστοσελίδα της επιχείρησης μπορεί να καταφέρει να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των οργανικών αποτελεσμάτων όταν κάποιος χρήστης αναζητάει λέξεις «κλειδιά» που ανταποκρίνονται στον τομέα της εκάστοτε επιχείρησης. Είναι σημαντικό να αναφερθεί, ότι η κάθε λέξη κλειδί αποτελεί και μια διαφορετική καμπάνια, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στην επιχείρηση να έχει περισσότερες πιθανότητες εμφάνισης στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης, με πολλαπλές καμπάνιες. Αξίζει επίσης να σημειωθεί, ότι η οργανική αναζήτηση αποτελεί την κυριότερη πηγή προσέλκυσης κοινού σε μια ιστοσελίδα, επομένως, όσο καλύτερα δομημένο είναι το SEO, τόσο περισσότερο κοινό θα λάβει η ιστοσελίδα, αφού θα εμφανίζεται πολύ ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης. Σκεφτείτε τον εαυτό σας, ως χρήστη του διαδικτύου, που αναζητάει ένα συγκεκριμένο προϊόν, και θυμηθείτε τις κινήσεις που κάνετε από την στιγμή που θα σας εμφανιστούν τα αποτελέσματα της Google. Οι πιθανότητες να κατέβετε μετά την μέση της σελίδας αποτελεσμάτων, και ιδίως να προχωρήσετε στην επόμενη σελίδα, μειώνονται δραματικά, αφού σας έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον ήδη μια σελίδα από τις πρώτες που θα σας εμφανιστούν. Οι συγκεκριμένες ιστοσελίδες λοιπόν, βρίσκονται εκεί, μπροστά στα μάτια σας, χάρη στο καλά οργανωμένο SEO τους.
Γιατί να επιλέξετε το SEO:
Τα πλέον γνωστά, Google Ads:
Όσον αφορά τον μη οργανικό τρόπο εμφάνισης μιας επιχείρησης στα αποτελέσματα της Google, τα Google Ads είναι εκείνο το εργαλείο που θα επιφέρει την στοχευμένη επισκεψιμότητα που χρειάζεται η επιχείρηση, μέσω της δημιουργίας επί πληρωμής διαφημίσεων. Οι διαφημίσεις μπορούν να πείσουν τον χρήστη να εισέλθει στην ιστοσελίδα της επιχείρησης, χάρη στο ενδιαφέρον περιεχόμενό τους. Κάθε φορά που ένας υποψήφιος πελάτης βλέπει την διαφήμιση, και πατάει πάνω της, η επιχείρηση χρεώνεται το αντίστοιχο ποσοστό κόστους. Ωστόσο η συγκεκριμένη επένδυση επιφέρει αποτελέσματα, αφού η επιχείρηση κερδίζει πολλά περισσότερα από την εκτεταμένη προβολή της.
Πολύ σημαντικό είναι το γεγονός ότι οι διαφημίσεις της Google μπορούν να εμφανιστούν τόσο στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης όσο και σε ένα ακόμα πλήθος διαφορετικών σημείων, όπως σε ιστοσελίδες του δικτύου της Google ή σε ιστοσελίδες κάθε περιεχομένου με τη μορφή display ad. Ακόμη, μπορούν να εμφανιστούν σε κάθε μορφή, σε υπολογιστές, κινητά ή και tablets. Όλα αυτά μαζί συνθέτουν ένα σύνολο σημείων εμφάνισης που οδηγεί σε σημαντικό ποσοστό επιτυχίας, αφού η διαφήμιση είναι ικανή να εμφανιστεί σε κάθε μέσο, και σε κάθε πιθανή τοποθεσία ακολουθώντας τον χρήστη στο «ταξίδι» του στο διαδίκτυο.
Γιατί να επιλέξετε τα Google Ads:
Συνοψίζοντας, οι δυνατότητες της online προώθησης αποτελούν το κλειδί για μια επιχείρηση να περάσει από την αφάνεια, σε επιτυχημένα αποτελέσματα, που θα επιφέρουν κέρδος και θα έχουν διάρκεια στον χρόνο. Αν έχετε επιχείρηση, και σκέφτεστε να κάνετε το επόμενο βήμα, εμπιστευθείτε την ThinkTank.
fbq('init', '1706173679639449'); fbq('track', "PageView");
var options = { type: "scroll", scripts: [ "//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&appId=219378041527087" ], success: function () {
FB.init({ appId: '219378041527087', cookie: true, xfbml: true, version: 'v3.3' }); } }; if ($(window).scrollTop() > 0) { window.fbAsyncInit = function () { FB.init({ appId: '219378041527087', cookie: true, xfbml: true, version: 'v3.3' }); //jQuery('#fb-root').trigger('facebook:init'); document.body.className += " fbinit"; };
(function (d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) { return; } js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "http://connect.facebook.net/en_US/sdk.js"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk')); } else { $.lazyscript(options); } });
$.getScript("http://connect.facebook.net/en_US/sdk.js", function(){
FB.init({
appId: '219378041527087',
cookie: true,
xfbml: true,
version: 'v3.3'
});
facebookAPILoaded = true;
});
}
Πηγή
Η Apple προανήγγειλε πολλά νέα χαρακτηριστικά προσβασιμότητας που θα έρθουν αργότερα φέτος με ενημερώσεις λογισμικού…
Η διάστικτη επιφάνεια της Ευρώπης έχει γοητεύσει τους επιστήμονες από τότε που το Voyager 2…
Το iPhone 16 δεν έχει ακόμη καν παρουσιαστεί, αλλά αυτό δεν έχει αποτρέψει την εξάπλωση…
Το έχουμε δει πολλές φορές σε διάφορες ταινίες επιστημονικής φαντασίας, και ενδεχομένως αποτελεί διακαή πόθο…
Στο πλαίσιο της ενημέρωσης των εκλογέων της Επιστολικής Ψήφου που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην…
Η Philips παρουσιάζει την πιο πρόσφατη προσθήκη στη σειρά premium οθονών 8000. Η Philips 49M2C8900L “τα…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment