Η Amazon ανοίγει τώρα και κομμωτήριο – Θα μπορείς να δεις πώς θα είσαι, πριν κουρευτείς | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

15


Στον χώρο της κομμωτικής μπαίνει η Amazon με το άνοιγμα του πρώτου κομμωτηρίου της, όπου οι πελάτες μπορούν να «δοκιμάσουν» νέα λουκ και χρώματα, χάρη στην τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας.

Ο «βιωματικός» χώρος ανοίγει στο Σπίταφιλντς του Λονδίνου με τεχνολογία που θα επιτρέπει στους πελάτες να δοκιμάσουν μια νέα εμφάνιση προτού τελικά αποφασίσουν εάν την θέλουν ή όχι αλλά και να παραγγείλουν πιο εύκολα προϊόντα περιποίησης μαλλιών.

Θα μπορείτε να δείτε το νέο σας λουκ προτού καν το κάνετε

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το κομμωτήριο εκτείνεται σε δύο ορόφους 139 τετραγωνικών μέτρων. Αρχικά θα είναι διαθέσιμο μόνο για τους εργαζόμενους στην Amazon, αλλά αναμένεται να κάνει κρατήσεις από το ευρύ κοινό «τις επόμενες εβδομάδες».

Πέρα από τις παραδοσιακές υπηρεσίες, το κομμωτήριο θα προσφέρει την τεχνολογία «point-and-learning», όπου οι πελάτες μπορούν να δείξουν ένα προϊόν που τους ενδιαφέρει και να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες γι’ αυτό, οι οποίες θα εμφανιστούν σε μία οθόνη. Οι πελάτες θα μπορούν επίσης, να παραγγείλουν προϊόντα απευθείας από το Amazon για το σπίτι τους, σαρώνοντας τους κωδικούς QR που εμφανίζονται στα ράφια.

Σύμφωνα με την Amazon δεν υπάρχουν «τρέχοντα σχέδια» για επέκταση της ιδέας σε άλλες τοποθεσίες. Ο τιμοκατάλογος δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη, αλλά το κομμωτήριο θα προσφέρει μια «πλήρη γκάμα υπηρεσιών» όπως ανταύγειες, θεραπείες και πολλά άλλα.

Οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν απευθείας προϊόντα περιποίησης εντός του κομμωτηριού
Οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν απευθείας προϊόντα περιποίησης εντός του κομμωτηρίου

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Τζον Μπούμφρεϊ, διευθυντής της Amazon στο Ηνωμένο Βασίλειο, δήλωσε: «Έχουμε σχεδιάσει αυτό το κομμωτήριο για να έρθουν οι πελάτες και να βιώσουν μερικές από τις καλύτερες τεχνολογίες, προϊόντα περιποίησης μαλλιών και styling στη βιομηχανία. Θέλουμε αυτός ο μοναδικός χώρος να μας φέρει ένα βήμα πιο κοντά στους πελάτες ώστε να μπορέσουμε να συνεργαστούμε και να δοκιμάσουμε νέες τεχνολογίες».

Το κομμωτήριο αυτό ακολουθεί το πρώτο σούπερ μάρκετ χωρίς ταμείο της Amazon, που άνοιξε τον περασμένο μήνα. Οι πελάτες με λογαριασμό Amazon, πρέπει να σαρώνουν ένα κωδικό στο τηλέφωνό τους για να αποκτήσουν πρόσβαση στο κατάστημα όπου οι αισθητήρες και οι κάμερες εντοπίζουν τα αντικείμενα που έχουν επιλέξει, τα οποία στη συνέχεια χρεώνονται στον λογαριασμό τους στο Amazon.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολουθήστε το iefimerida.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο iefimerida.gr



Πηγή