Θέλει να δημιουργήσει ψηφιακό βοηθό που θα καταλαβαίνει τα συναισθήματα του χρήστη

13


Η Huawei πιστεύει ότι οι ψηφιακοί βοηθοί Microsoft Cortana, Apple Siri, Google Assistant και Amazon Alexa αντιμετωπίζουν τα αιτήματα του χρήστη σαν ρομπότ, αφήνοντας έξω από τη διαδικασία τη συναισθηματική κατάσταση του χρήστη τη δεδομένη στιγμή. Γι’ αυτό σκοπεύει να δημιουργήσει τον δικό της ψηφιακό βοηθό που θα αλληλεπιδρά με τους χρήστες και σε συναισθηματικό επίπεδο.

Όπως αναφέρουν οι αναλυτές της Gartner, το emotion AI της Huawei θα καταλαβαίνει τη διάθεση του χρήστη παρατηρώντας τις εκφράσεις του προσώπου και αναλύοντας τον τόνο της φωνής του, έτσι ώστε οι απαντήσεις να δίνονται σε πιο προσωπικό επίπεδο. Η εφαρμογή μιας τέτοιας τεχνολογίας αναμένεται ότι θα ξεκινήσει το 2022 και θα βρει δρόμο τόσο στα smartphones και tablets, αλλά και σε συσκευές που παρατηρούν την υγεία του ασθενούς για να προειδοποιούν το ιατρικό προσωπικό για την ψυχολογική κατάσταση του, ενώ θεωρείται δεδομένο ότι θα ενσωματωθεί σε συστήματα αυτοκινήτου για να αναγνωρίζει πότε ο οδηγός είναι αγχωμένος, κουρασμένος, θυμωμένος ή απογοητευμένος και να τον βοηθά να οδηγεί με μεγαλύτερη ασφάλεια.

Σύμφωνα με τον Felix Zhang, αντιπρόεδρο του τμήματος ανάπτυξης λογισμικού στη Huawei,

“Πιστεύουμε ότι στο μέλλον όλοι οι χρήστες των συσκευών μας θα θέλουν να αλληλεπιδρούν με το σύστημα σε πιο συναισθηματικό επίπεδο. Προς αυτήν την κατεύθυνση κινούμαστε ήδη”

Από την πλευρά του, ο James Lu, επικεφαλής του τμήματος για την Τεχνητή Νοημοσύνη στη Huawei, τονίζει ότι η εταιρεία έχει στα σχέδια της έναν ψηφιακό βοηθό που θα επιμηκύνει τις συζητήσεις με τον χρήστη για να μην νοιώθει μόνος. Για να συμβεί αυτό, θα πρέπει να εκπαιδευτεί τόσο σε επίπεδο νοημοσύνης, όσο και σε επίπεδο συναισθημάτων.

 

[via]



Πηγή