H Facebook σκοπεύει να διαθέσει πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε δημιουργούς για όλες τις πλατφόρμες της έως το τέλος του 2022, όπως δήλωσε ο CEO Mark Zuckerberg. «Θέλουμε να χτίσουμε τις καλύτερες πλατφόρμες για εκατομμύρια δημιουργούς για να κερδίσουν τα προς το ζην», ανέφερε σε μια ανάρτηση στο Facebook.
«Η επένδυση στους δημιουργούς δεν είναι κάτι καινούργιο για εμάς, αλλά είμαι ενθουσιασμένος που επεκτείνω αυτό το έργο με την πάροδο του χρόνου», τόνισε προσθέτοντας ότι ο στόχος είναι να «επιβραβεύσει τους δημιουργούς για το εξαίρετο περιεχόμενο που δημιουργούν στο Facebook και το Instagram».
Η εταιρεία πρόκειται να πληρώσει όλα τα είδη δημιουργών, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που μόλις αρχίζουν να μοιράζονται το περιεχόμενό τους και να δημιουργούν το δικό τους κοινό. Η Facebook θα προσφέρει στους δημιουργούς περισσότερους τρόπους για να κερδίσουν πληρωμές, όταν φτάσουν σε ορισμένα ορόσημα και θα παρέχει «χρηματοδότηση» σε ορισμένους από αυτούς.
Παράλληλα, η γιγαντιαία τεχνολογική εταιρεία θα προσθέσει την ενότητα Bonus στο Instagram το καλοκαίρι και στο Facebook το φθινόπωρο, στο οποίο οι δημιουργοί θα μπορούν να μάθουν διάφορα προγράμματα. Ορισμένα από αυτά τα προγράμματα είναι ήδη διαθέσιμα σε προσκεκλημένους δημιουργούς, όπως μπόνους για την προβολή διαφημίσεων σε live στο Facebook.
Αναφορικά με το Instagram, οι προσκεκλημένοι δημιουργοί μπορούν να λάβουν μπόνους όταν εγγραφούν για να προβάλλουν διαφημίσεις IGTV και να πουλήσουν έναν ορισμένο αριθμό κονκάρδων σε live. Το Facebook θα αναπτύξει περισσότερα προγράμματα που θα παρέχουν κίνητρα τους επόμενους μήνες. Οι πληρωμές βασίζονται σε άλλες επιλογές δημιουργίας εσόδων της Facebook, όπως συνδρομές ακολούθων, πληρωμένες διαδικτυακές εκδηλώσεις και καταστήματα δημιουργών
Ένα δισεκατομμύριο δολάρια είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα για το Facebook, καθώς φαίνεται να θέλει να τραβήξει τους δημιουργούς μακριά από τις αντίπαλες πλατφόρμες όπως το YouTube, το Substack, το Twitch και το TikTok.
Η Facebook προσφέρει περισσότερους τρόπους κινητοποίησης στους δημιουργούς προκειμένου να παράγουν και να μοιράζονται περιεχόμενο. Γίνεται πλέον ξεκάθαρο ότι η στρατηγική της Facebook επικεντρώνεται κατά σημαντικό βαθμό στην προσέλκυση και την επιβράβευση των ανθρώπων που ασκούν μεγάλη επιρροή στο κοινό τους, κοινώς των influencers.
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας. Αν προτιμάτε το Twitter, θα μας βρείτε στο προφίλ @techgeargr.
[Facebook]
Η τεχνητή νοημοσύνη προχωρά γρήγορα αλλά το «κλειδί» για μεγαλύτερη πρόοδο είναι η πραγματοποίηση οργανωτικών…
Όπως εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο, η Τεχνητή Νοημοσύνη ήταν κάτι για το οποίο η Dianne…
Ο επικεφαλής του τμήματος Τεχνητής Νοημοσύνης της Microsoft δήλωσε ότι οι άνθρωποι θα πρέπει πραγματικά…
Για πρώτη φορά, το Deep Space Network της NASA, το οποίο επικοινωνεί με το θρυλικό…
Σε περίπτωση που νομίζατε ότι το μέλλον των συσκευών με Τεχνητή Νοημοσύνη δεν ήταν ήδη…
Τον περασμένο μήνα, η Statcounter ανέφερε μια αξιοσημείωτη μείωση του μεριδίου αγοράς του Windows 11…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment