Ο ανταγωνιστής του Clubhouse από τη Spotify

39


Η θεαματική απήχηση του Clubhouse κέντρισε την προσοχή των σημαντικότερων εταιρειών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως είναι η Facebook και η Twitter, οι οποίες ανταποκρίθηκαν άμεσα και δραστικά, λανσάροντας παρόμοιες audio-only λειτουργίες εντός των πλατφορμών τους.

Τη σκυτάλη τώρα παίρνει το Spotify, καθώς ανακοίνωσε τη νέα εφαρμογή Greenroom για iOS και Android σε 135 παγκόσμιες χώρες. Πρόκειται για μία αναθεωρημένη αντικατάσταση του Locker Room, το κοινωνικό δίκτυο που βασίστηκε εξ ολοκλήρου στον ήχο για τους αθλητικούς οπαδούς του Spotify.

To Greenroom απευθύνεται στο κοινό της μουσικής υπηρεσίας του Spotify που περιλαμβάνει περίπου 365 εκατομμύρια δωρεάν και premium χρήστες. Ως εκ τούτου, οι χρήστες θα μπορούν να συνδεθούν στο Greenroom χρησιμοποιώντας τα στοιχεία του Spotify και εν συνεχεία θα συμμετέχουν σε live rooms και θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις λειτουργίες που διαθέτει. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι το Greenroom θα παρέχει μία εξατομικευμένη εμπειρία στους χρήστες, η οποία θα εστιάζει στα ενδιαφέροντα του καθενός.

Αδιαμφισβήτητα, το νέο περιεχόμενο απαιτεί πρόθυμους και ενεργούς δημιουργούς. Η Spotify θα λανσάρει το Creator Fund το ερχόμενο καλοκαίρι για να βοηθήσει στη δημιουργία εσόδων, το οποίο, όπως αναφέρει, θα είναι ανοιχτό για όλους.

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!

Greenroom – [App Store Link]

Greenroom – [Google Play Link]



Πηγή