Categories: Internet

ο ψηφιακός βοηθός της Vodafone πιο έξυπνος και αποτελεσματικός από ποτέ


Ο TOBi, ο ψηφιακός εικονικός «βοηθός» της Vodafone που έχει δημιουργηθεί για να δίνει στους πελάτες της τη δυνατότητα να βρουν λύσεις και απαντήσεις στα θέματα που τους απασχολούν, χωρίς να χρειάζεται να καλέσουν στο τηλεφωνικό κέντρο, ανταποκρίνεται και εξυπηρετεί σε ένα ευρύ φάσμα αιτημάτων και ζητημάτων των συνδρομητών με επιτυχία.

Τη χρονιά που πέρασε ο TOBi απάντησε σε 1,3 εκατομμύρια αιτήματα από πελάτες κινητής, σταθερής και τηλεόρασης και διεκπεραίωσε ολοκληρωτικά περισσότερο από το 70% των ερωτήσεων που δέχτηκε σχετικά με λογαριασμούς, παροχές, προσφορές και γενικές πληροφορίες.

Ακόμη, εκπαιδεύτηκε να διαχειρίζεται τεχνικά προβλήματα σταθερής και ίντερνετ, όπως η σύνδεση του router και η χαμηλή ταχύτητα WiFi, ενώ μέσα από την καθημερινή επικοινωνία έμαθε να ενημερώνει τους πελάτες για διαθέσιμες προσφορές που υπάρχουν και, εφόσον το επιθυμούν, να τις αποκτήσουν εκείνη τη στιγμή.

Η διαθεσιμότητα του ψηφιακού βοηθού επεκτάθηκε και στο Facebook μέσω του Messenger και πλέον διαχειρίζεται κατ’ αποκλειστικότητα δημοφιλείς κατηγορίες αιτημάτων. Παράλληλα, απευθύνεται προληπτικά στους πελάτες, όταν υπάρχει κάποιος λόγος, και τους βοηθά να διαχειριστούν θέματα πριν εξελιχθούν σε προβλήματα, ή τους προσφέρει λύσεις που πιθανόν εκείνη τη στιγμή να μη φαίνονται χρήσιμες, αλλά θα γίνουν μελλοντικά. Πλέον, οι συνδρομητές της Vodafone μέσω του chatbot TOBi έχουν την υποστήριξη που χρειάζονται δωρεάν, χωρίς καθυστερήσεις 24 ώρες το 24ωρο.

Η επιτυχία του TOBi αποδεικνύεται τόσο από τα παραπάνω όσο και από το 70% των πελατών που μιλούν μαζί του και τον επιλέγουν αποκλειστικά για την εξυπηρέτησή τους, αναδεικνύοντας τις σύγχρονες τεχνολογίες και συγκεκριμένα την τεχνητή νοημοσύνη ως ένα ακόμη εξαιρετικό εργαλείο στη διάθεση του ανθρώπου.

Περισσότερες πληροφορίες για τις δυνατότητες του TOBi: Live Chat Εξυπηρέτηση με τον TOBi (vodafone.gr)

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Η τεχνητή νοημοσύνη προχωρά γρήγορα αλλά το «κλειδί» για μεγαλύτερη πρόοδο είναι η πραγματοποίηση οργανωτικών αλλαγών

Η τεχνητή νοημοσύνη προχωρά γρήγορα αλλά το «κλειδί» για μεγαλύτερη πρόοδο είναι η πραγματοποίηση οργανωτικών…

8 ώρες ago

62χρονη σώθηκε από τον πιο επικίνδυνο καρκίνο χάριν στην Τεχνητή Νοημοσύνη!

Όπως εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο, η Τεχνητή Νοημοσύνη ήταν κάτι για το οποίο η Dianne…

11 ώρες ago

Θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε την AI ως ένα νέο «είδος»;

Ο επικεφαλής του τμήματος Τεχνητής Νοημοσύνης της Microsoft δήλωσε ότι οι άνθρωποι θα πρέπει πραγματικά…

12 ώρες ago

Η NASA μας δείχνει με ποιον τρόπο επικοινωνεί σε απόσταση 25 δισ. χιλιομέτρων!

Για πρώτη φορά, το Deep Space Network της NASA, το οποίο επικοινωνεί με το θρυλικό…

12 ώρες ago

Αυτό το τανκ των ΗΠΑ κινείται με AI και διαθέτει…πράσινα μάτια [Video]

Σε περίπτωση που νομίζατε ότι το μέλλον των συσκευών με Τεχνητή Νοημοσύνη δεν ήταν ήδη…

12 ώρες ago

Το Windows 10 αυξάνει το μερίδιο του, με το Windows 11 να υποχωρεί

Τον περασμένο μήνα, η Statcounter ανέφερε μια αξιοσημείωτη μείωση του μεριδίου αγοράς του Windows 11…

13 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.