Η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτελεί ακόμα και σήμερα θέμα «ταμπού» σε όλο τον κόσμο, όπως δείχνει η νέα έρευνα της Focus Bari.
Σύμφωνα με τα όσα αποτυπώνουν τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα από την Focus Bari και σε άλλες 17 χώρες μέσω του δικτύου YouGov, το κυρίαρχο συναίσθημα του κόσμου απέναντι στην Τεχνητή Νοημοσύνη στην Ελλάδα, αλλά και σε όλες τις χώρες είναι ο σκεπτικισμός.
Συγκεκριμένα, σχεδόν ένας στους δύο Έλληνες (48%) αισθάνονται σκεπτικισμό όταν ακούν τον όρο «Τεχνητή Νοημοσύνη», έναντι του 32% που διακατέχεται από θετικά συναισθήματα και του 20% που διακατέχεται από αρνητικά.
Σημειώνεται, πάντως, ότι, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, η Ελλάδα έρχεται περίπου στη μέση (23% έναντι 39% του πρώτου στη βαθμολογία Μεξικού) όσον αφορά στο συναίσθημα της αποδοχής προς την Τεχνητή Νοημοσύνη το οποίο εκφράζεται από μικρότερες ομάδες πληθυσμού σε όλες τις χώρες. Αντίστοιχα, στο συναίσθημα του φόβου, η χώρα μας έρχεται δεύτερη (28%) μετά την Πολωνία (29%).
Στο πλαίσιο του σκεπτικισμού, κυρίαρχος είναι ο φόβος ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να βρεθεί σε «λάθος χέρια» (51%), καθώς και η ανησυχία για το τι θα συμβεί αν η εξέλιξή της ξεφύγει από τον ανθρώπινο έλεγχο (50%).
Χαρακτηριστικό είναι, ωστόσο, πως όσοι γνωρίζουν περισσότερα για την Τεχνητή Νοημοσύνη (55%) έχουν θετικότερη άποψη και προσδοκίες σε σύγκριση με εκείνους που δεν έχουν αρκετή σχετική ενημέρωση (45) για τις δυνατότητές της.
Στα θετικά της Τεχνητής Νοημοσύνης περιλαμβάνονται οι επαναστατικές θετικές αλλαγές που θα φέρει στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων, καθώς και η «μεταμόρφωση» που αναμένεται να επιφέρει σε αρκετούς κλάδους, όπως η ιατρική, οι τηλεπικοινωνίες, η βιομηχανία, οι τραπεζικές και οικονομικές υπηρεσίες το ηλεκτρονικό εμπόριο, η βιομηχανία και άλλοι.
Ωστόσο, είναι λίγοι οι κλάδοι που το κοινό πιστεύει πως μπορούν να στηριχθούν περισσότερο στην αυτοματοποίηση παρά στον ανθρώπινο παράγοντα και τον εξειδικευμένο επαγγελματία.
Ενδεικτικά, στους περισσότερο αυτοματοποιημένους κλάδους θεωρείται ότι ανήκουν τα έξυπνα σπίτια (65%), οι ηλεκτρονικές αγορές (54%) και η βιομηχανία (52%), ενώ αυτοί που στηρίζονται περισσότερο στην ανθρώπινη προσέγγιση είναι, μεταξύ άλλων, οι κυβερνητικές πολιτικές (15%) και η διδασκαλία.
Είναι περίεργο πώς το Megalopolis κατέληξε να γίνει μια από τις πιο αναμενόμενες ταινίες της…
Η λειτουργία Circle to Search είναι ένα από τα καλύτερα χαρακτηριστικά της Google για να…
Η Apple έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα την τέταρτη ετήσια ανάλυσή της για την πρόληψη περιπτώσεων…
Η Google ανακοίνωσε ότι τα επερχόμενα εργαλεία ανίχνευσης απάτης θα κυκλοφορήσουν αργότερα φέτος στα Android…
Η Google ενσωματώνει το Gemini AI στην desktop έκδοση του δημοφιλή Chrome browser. Κατά τη…
Το Gemini AI της Google μοιάζει συχνά με ένα chatbot που είναι ενσωματωμένο σε ένα…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment