Το νέο redesign φέρνει ξεχωριστές καρτέλες για τα Shorts και τα Live

8


Τα YouTube Shorts αποδεικνύονται μια ιδιαίτερα επιτυχημένη κίνηση για την υπηρεσία, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για ξεκάθαρη αντιγραφή του μοντέλου λειτουργίας του TikTok. Η ομάδα ανάπτυξης του YouTube βλέπει τους χρήστες να μοιράζουν δισεκατομμύρια views και επιθυμεί να αυξήσει ακόμη περισσότερο τα νούμερα φέρνοντας τα στο πιάτο του χρήστη με ξεχωριστή καρτέλα στην εφαρμογή.

Όπως ανακοίνωσε στο επίσημο blog του YouTube, ο πρόσφατος επανασχεδιασμός της υπηρεσίας χωρίζει το περιεχόμενο σε τρεις διαφορετικές καρτέλες για κάθε σελίδα καναλιού. Η μία από αυτές είναι η παραδοσιακή που γνωρίζουμε εδώ και χρόνια, η δεύτερη περιλαμβάνει αποκλειστικά τα Shorts και η τρίτη τα Live videos (συμπεριλαμβάνονται τα παλαιότερα live και τα επερχόμενα livestreams).

Σύμφωνα με τη Google, η απόφαση για τον διαχωρισμό του περιεχομένου σε ξεχωριστές καρτέλες πάρθηκε μετά από το feedback που έλαβαν από τους χρήστες, με τους τελευταίους να ζητούν έναν ευκολότερο τρόπο για να εντοπίζουν το είδος περιεχομένου που επιθυμούν την δεδομένη στιγμή στην σελίδα του κάθε δημιουργού – καναλιού.

Αυτό σημαίνει, βέβαια, ότι πλέον δεν θα βρίσκουμε τα Shorts και τα Live στην κεντρική καρτέλα των Videos κάθε καναλιού, κάτι που μπορεί ενδεχομένως να στερήσει από τους δημιουργούς τα τυχαία views των χρηστών που απλά περνούν την ώρα τους στην υπηρεσία και στο κανάλι τους χωρίς συγκεκριμένο σκοπό.

[YouTube]

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!



Πηγή