Το Ξενοδοχείο του Μέλλοντος: Νέες προτάσεις της Κωτσόβολος για μια αξέχαστη εμπειρία διαμονής [εικόνες] | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

11


Οι πελάτες των ξενοδοχείων γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί. Η εξέλιξη της τεχνολογίας ευθύνεται εν μέρει γι’ αυτό, με αποτέλεσμα οι ξενοδόχοι να προσπαθούν να ανταπεξέλθουν στις σύγχρονες απαιτήσεις, χωρίς πάντα το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Τα smartphones που μπορούν πλέον να ελέγχουν πολλές λειτουργίες με το πάτημα ενός κουμπιού, οι αυτοματοποιημένες συσκευές και όλες εκείνες οι τεχνολογίες που υπόσχονται στον πελάτη άνεση, ικανοποίηση και ένα αίσθημα πολυτέλειας είναι ατού για κάθε ξενοδόχο, για κάθε ξενοδοχείο που θέλει να προσφέρει στους πελάτες του την καλύτερη δυνατή φιλοξενία στους πελάτες του, στη σημερινή εποχή της τεχνολογίας. Όλα αυτά, λοιπόν, και πολλά άλλα παρουσιάστηκαν στην HORECA 2018 από την Κωτσόβολος, που έδειξε στο κοινό και στους ξενοδόχους τι πάει να πει «Δωμάτιο του Μέλλοντος».

Ανθρώπους του ξενοδοχειακού χώρου που ενδιαφέρονται να εξοπλίσουν τα δωμάτιά τους όχι μόνο με τις συμβατικές ανέσεις αλλά και με τις τεχνολογικές βελτιώνοντας την εμπειρία διαμονής των πελατών τους και αφήνοντάς τους τις καλύτερες εντυπώσεις.

Μπορεί, πάλι, να ανήκετε σε εκείνη την κατηγορία που έχει ήδη κάνει κάποιες αλλαγές σε μια προσπάθεια να συγκεντρώσει πελατεία και καλύτερες κριτικές για το κατάλυμά σας, αλλά δεν έχετε δει και θεαματικά αποτελέσματα. Αυτό το κενό έρχεται να καλύψει η Κωτσόβολος, που χάρη στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει, μπορεί να απογειώσει το ξενοδοχείο σας προκειμένου να γίνει νέος must προορισμός.

Πέρυσι, η Κωτσόβολος παρουσίασε στην HORECA 2018, το «Δωμάτιο του Μέλλοντος» εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας αλλά και αυτοματισμών, κάνοντας ακόμη και τους πιο απαιτητικούς πελάτες να μείνουν με το στόμα ανοιχτό και να μιλούν για μια αξέχαστη εμπειρία. Παρουσίασε τεχνολογίες του μέλλοντος που παρέχουν στον πελάτη άνεση, ικανοποίηση, ένα αίσθημα ασφάλειας και συνάμα μια πολυτέλεια που επιζητούν όλοι, όπως για παράδειγμα, τον έλεγχο των συσκευών μέσω μιας λειτουργίας στο κινητό του τηλέφωνο.

Μήπως ήρθε η ώρα για ένα high tech γυμναστήριο στους χώρους του ξενοδοχείου;
Μήπως ήρθε η ώρα για ένα high tech γυμναστήριο στους χώρους του ξενοδοχείου;

Νέες τεχνολογίες και νέες υπηρεσίες στο «Ξενοδοχείο του Μέλλοντος» από την Κωτσόβολος

Φέτος, όμως, η Κωτσόβολος πάει ένα βήμα παραπέρα, θέλοντας να προσθέσει νέες τεχνολογίες και τομείς που να καλύπτουν ακόμη περισσότερα «θέλω» των ξενοδόχων στο κυνήγι για την αύξηση της πελατείας και δη των εσόδων. Η ομάδα K-Business της Κωτσόβολος, αναζητά νέες υπηρεσίες που θα μπορούσαν να απογειώσουν την διαμονή ενός πελάτη σε ένα ξενοδοχείο και προσφέρει λύσεις που δεν θα φανταζόταν κανείς.

Δεν αμφιβάλλει κανείς πως ο έλεγχος του κλιματιστικού ή το άνοιγμα της πόρτας του δωματίου με το πάτημα ενός κουμπιού είναι άκρως απαραίτητα στο Ξενοδοχείο του Μέλλοντος. Υπάρχουν όμως πελάτες που ακόμη και στις διακοπές τους δεν θέλουν να βγουν από το καθημερινό τους πρόγραμμα, όπως την πρωινή ή την απογευματινή τους γυμναστική. Αλλά και κάποιοι άλλοι που με το που μπαίνουν στο δωμάτιό τους, θέλουν να μυρίζουν την μυρωδιά των φρεσκοπλυμμένων σεντονιών.

Στο ξενοδοχείο του Μέλλοντος παρέχονται διαδικασίες πλύσης εξαιρετικά υψηλών προδιαγραφών
Στο ξενοδοχείο του Μέλλοντος παρέχονται διαδικασίες πλύσης εξαιρετικά υψηλών προδιαγραφών

Έτσι, λοιπόν, η K- Business oμάδα της Κωτσόβολος περιμένει όλους τους ιδιοκτήτες ξενοδοχειακών καταλυμάτων που θέλουν να ενισχύσουν και να εξελίξουν το ξενοδοχείο τους, στο εκθεσιακό κέντρο «Metropolitan Expo» προκειμένου να ξεναγηθούν στο «Ξενοδοχείο του Μέλλοντος», να ενημερωθούν για τις νέες τεχνολογίες, αλλά και να συζητήσουν για τις τεχνολογίες εκείνες που καλύπτουν τις δικές τους ανάγκες, σε μια προσπάθεια να αυξήσουν το πελατολόγιό τους.

Τι παραπάνω να περιμένει κανείς από την Κωτσόβολος;

  • Από το πάτημα ενός κουμπιού στο τηλέφωνο για το άνοιγμα του κλιματιστικού, η Κωτσόβολος προχωρά στην τεχνολογία φωνητικών εντολών. Ο επισκέπτης, δηλαδή, θα μπορεί μέσα από έξυπνα ηχεία ή smart displays να λειτουργεί όλες τις συσκευές του δωματίου που συνδέονται με Wi-Fi, όπως οι smart τηλεοράσεις, τα φωτιστικά, ο κλιματισμός ή ακόμη και οι κουρτίνες.
  • Ολοκληρωμένες λύσεις φροντίδας ξενοδοχειακού ιματισμού. Οι επισκέπτες τοποθετούν υψηλότερα από οτιδήποτε άλλο στις προτεραιότητές τους την εμπειρία του ύπνου και γι’ αυτό είναι πολύ σημαντικό να παρέχονται διαδικασίες πλύσης εξαιρετικά υψηλών προδιαγραφών.
  • Το γυμναστήριο του μέλλοντος όπου οι επισκέπτες μπορούν ψυχαγωγηθούν σε ένα επαγγελματικό, υψηλών προδιαγραφών πολυόργανο στις μικρότερες δυνατές διαστάσεις αλλά με ποικιλία επιλογών και ρυθμίσεων για όλες τις προτιμήσεις.
  • Και τέλος, ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακής σήμανσης για την προώθηση προϊόντων ή για κοινόχρηστους χώρους ενός ξενοδοχείου. Ένα νέο Trend είναι η χρήση οθονών ψηφιακής σήμανσης Digital Signage για προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων και πρόκειται ουσιαστικά για έναν τρόπο προώθησης που έχει κατακτήσει όλο τον κόσμο και χρησιμοποιείται από ξενοδοχειακά καταλύματα για «διαδραστική παρουσίαση» προϊόντων, υπηρεσιών και πληροφοριών.

Την εμπιστεύονται χιλιάδες επιχειρήσεις στην Ελλάδα

Πάντα πιστή στην κάλυψη των αναγκών των πελατών της, η Κωτσόβολος έχει αποδείξει πως η εμπειρία και η πείρα της παίζουν καθοριστικό ρόλο στην διαμόρφωση του ξενοδοχειακού χάρτη της Ελλάδος. Δεν είναι εξάλλου τυχαίο, πως πάνω από 250.000 επιχειρήσεις έχουν εμπιστευτεί μέχρι σήμερα τις επαγγελματικές λύσεις της Κωτσόβολος, με γνωστά ονόματα μεταξύ αυτών, όπως τα ikos Resorts, Lindos Grand Resort & Spa, Oniro Hotels, Summer Senses Luxury Resort, S Resorts by Sapounakis Group, Potidea Palace, Ibis Styles Athens Routes, Elysian Luxury Hotel & Spa, Akti Imperial Hotel & Spa και το The Crete Golf Club.

Φυσικά, έχοντας σκεφτεί και τις οικονομικές δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίζουν κάποιοι ιδιοκτήτες ξενοδοχειακών καταλυμάτων, η Κωτσόβολος κάνει ευκολότερη την χρηματοδότηση των ξενοδοχείων, με το Πλάνο δόσεων Κωτσόβολος για επιχειρήσεις για αγορές από 10€/μήνα, αλλά και με ειδικές συμβουλές για τα προγράμματα ΕΣΠΑ.

Παράλληλα, η Κωτσόβολος διαθέτει ένα σύγχρονο σύνολο υποδομών, το οποίο βρίσκεται στη διάθεση των Β2Β πελατών. Συγκεκριμένα, τα συνεχώς αναπτυσσόμενα δίκτυα Business Centers, είναι εξοπλισμένα με επαγγελματικά είδη και στελεχωμένα με εξειδικευμένους πωλητές στις επαγγελματικές λύσεις.

Η κεντρική Business Ομάδα Διαχείρισης Εταιρικών Πελατών, το τηλεφωνικό κέντρο με 102 συνεργάτες (Τηλ. Επικοινωνίας 210 28 99 999) αλλά και το b2b.kotsovolos.gr, παρέχουν εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και ολοκληρωμένη υποστήριξη.





Πηγή