Το 36% του τζίρου των διαφημίσεων στον Safari browser πηγαίνει στην Apple

6


Η δικαστική διαμάχη μεταξύ του Υπουργείου Δικαιοσύνης των ΗΠΑ και της Google σχετικά με τις μονοπωλιακές πρακτικές της τελευταίας βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και αρκετές ημέρες, με αποτέλεσμα να έρχονται διαρκώς στη δημοσιότητα ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με τις κινήσεις της εταιρείας και τις σχέσεις – συνεργασίες με τις υπόλοιπες Big Tech.

Ήδη έχει γίνει γνωστό ότι η Google πληρώνει ετησίως $18 δισεκατομμύρια στην Apple προκειμένου να διατηρείται το Google Search ως η προεπιλεγμένη μηχανή αναζήτησης στις συσκευές της τελευταίας, ενώ τώρα μαθαίνουμε πως πληρώνει και το 36% του ετήσιου τζίρου της από τις διαφημίσεις που προβάλλονται στον Safari browser.

Το ποσοστό έγινε γνωστό από τον καθηγητή Kevin Murphy του University of Chicago, ο οποίος το αποκάλυψε μάλλον ατυχώς κατά την διάρκεια της κατάθεσης του στο δικαστήριο. Η Google είχε προσπαθήσει να το κρατήσει μυστικό διότι πρόκειται για ευαίσθητη πληροφορία που αφορά οικονομικούς όρους τρέχουσας συμφωνίας, ενώ ακόμα και το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ είχε συμφωνήσει να παραμείνει μακριά από την δημοσιότητα.

Όπως και να ‘χει, ο Murphy αποκάλυψε το ποσοστό κατά την διάρκεια της εξέτασης του όταν επιχειρηματολογούσε σχετικά με αυτού του είδους τις συμφωνίες, χαρακτηρίζοντας τες απόλυτα φυσιολογικές και στα πλαίσια του υγιούς ανταγωνισμού στον τομέα της αναζήτησης.

Αυτή δεν ήταν η μοναδική ενδιαφέρουσα αποκάλυψη που προέκυψε τις τελευταίες ημέρες και σε επόμενο άρθρο μας θα δούμε τι συμβαίνει με τη Samsung.

[via]

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!



Πηγή