Όλες οι αναμνήσεις σου σε ένα μέρος

26


Τα throwbacks του Facebook είναι κάτι σύνηθες, πλέον, και αφορούν κυρίως σε παλιές φωτογραφίες που μοιράστηκε ο χρήστης με τους φίλους του. Το δημοφιλές εργαλείο “σαν σήμερα” ανανεώνεται και μεταφέρεται μέσα σε ένα νέο εργαλείο που ονομάζεται Memories. Από τις 11 Ιουνίου, το Memories έρχεται να ρίξει μια πιο σχολαστική ματιά στο κοινωνικό σας παρελθόν.

Μεταφέροντας τη λειτουργία του “σαν σήμερα” σε αυτή των “Αναμνήσεων”, η Facebook προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη οργάνωση. Η αλλαγή αυτή αφορά τις περιστασιακές αναμνήσεις που εμφανίζονται κατά καιρούς στη ροή ειδήσεων (News Feed), όπως για παράδειγμα οι φωτογραφίες που ανεβάσατε από τις περυσινές διακοπές σας.

Μέσα στη νέα σελίδα Memories, τα throwbacks οργανώνονται σε τέσσερα διαφορετικά τμήματα.

Το πρώτο φιλοξενεί το “σαν σήμερα” χαρακτηριστκό που σχετίζεται με κοινωνικά στιγμιότυπα. Οι χρήστες του Facebook είναι εξοικειωμένοι με αυτή τη λίστα από προηγούμενες αναρτήσεις που μοιράστηκαν την ίδια μέρα τα προηγούμενα χρόνια.

Ένα δεύτερο τμήμα φιλοξενεί επετείους φιλίας με μια λίστα με τα αιτήματα φίλων, που έγιναν αποδεκτές εκείνη την ημέρα. Αυτό βοηθάει στην εμπειρία του χρήστη, καθώς μέχρι τώρα αναμειγνύονταν αιτήματα, status updates και φωτογραφίες.

Οι Recaps of Memories φιλοξενούν εκείνες τις περιστασιακές αναμνήσεις που θα βγούνε στην επιφάνεια αφού τελειώσει ο μήνας ή η περίοδος.

Τέλος, οι μνήμες που μπορεί να έχετε “χάσει” και αφορούν χρήστες που δεν ελέγχουν την ενότητα “Αναμνήσεις” σε τακτική βάση και περιλαμβάνουν κορυφαίες αναμνήσεις από την προηγούμενη εβδομάδα.

Η πρόσφατα ανανεωμένη ενότητα βρίσκεται στον σελιδοδείκτη Αναμνήσεις στην αριστερή πλευρά της επιφάνειας εργασίας ή στο μενού “Περισσότερα” αν ο χρήστης επιθυμεί να το δει από εφαρμογή για κινητά.

Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει να συνεχίσει να λαμβάνει ειδοποιήσεις για τις αναμνήσεις, ενώ επίσης μπορεί να πλοηγηθεί στο facebook.com/memories για να βρει τα throwbacks.

Περισσότεροι από 90 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το εργαλείο “σαν σήμερα”, λέει η Facebook. Βέβαια, ενώ το χαρακτηριστικό αυτό είναι δημοφιλές σε πολλούς χρήστες, άλλοι το βρίσκουν ενοχλητικό, γιατί φέρνουν στη μνήμη τους δυσάρεστες αναμνήσεις, όπως πρώην ερωτικούς συντρόφους. Η Facebook, πάντως, ισχυρίζεται ότι έχει χρησιμοποιήσει αυτή την πληροφορία για να βελτιώσει το εργαλείο.

[FB]



Πηγή