Categories: Technology

Cosmote: Χρυσό βραβείο για την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στη νοηματική γλώσσα [εικόνες & βίντεο]


Για την υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών στη νοηματική γλώσσα διακρίθηκε η COSMOTE στα φετινά e-volution awards αποσπώντας το χρυσό βραβείο, στην κατηγορία «Εξυπηρέτηση / Ικανοποίηση Πελατών».

H υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα στα άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής να εξυπηρετηθούν στη νοηματική γλώσσα από εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης Πελατών, μέσω video κλήσης.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στο www.cosmote.gr (Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-21:00), αλλά και σε περισσότερα από 125 καταστήματα COSMOTE, σε όλη την Ελλάδα, ενώ στόχος είναι να επεκταθεί και στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ μέσα στο 2019.

Στα καταστήματα που φέρουν την ειδική σήμανση, ο επισκέπτης μπορεί, μέσω υπολογιστή και web κάμερας, να επικοινωνήσει απευθείας με τον εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης Πελατών ο οποίος με τη σειρά του ενημερώνει τον πωλητή, ώστε ο επισκέπτης να εξυπηρετηθεί γρήγορα και εύκολα.

Η υπηρεσία εξυπηρέτησης στη νοηματική καλύπτει όλα τα προϊόντα COSMOTE (σταθερή, κινητή τηλεφωνία, ευρυζωνικές υπηρεσίες, συνδρομητική τηλεόραση, λύσεις ICT).

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία εξυπηρέτησης στη νοηματική στο σχετικό video:

Διακρίσεις για την COSMOTE στα e-volution awards

Εκτός από το χρυσό βραβείο, στα φετινά e-volution awards, η COSMOTE απέσπασε, επίσης, βραβείο Bronze, στην κατηγορία “Mobile Commerce”, για το SelfieCare, την πρωτοποριακή λύση που αυτοματοποιεί με απλό και ασφαλή τρόπο διαδικασίες ανταλλαγής εγγράφων μέσα από το smartphone ή το tablet του πελάτη.

Για το COSMOTE@ΥourService, το Mobileapp που παρέχει ένα ολοκληρωμένο πακέτο υποστήριξης και επίλυσης εξειδικευμένων θεμάτων τεχνολογίας, τιμήθηκε η εταιρεία στην κατηγορία “Digital Transformation”, με ένα ακόμα Bronze βραβείο.

Αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής και με σεβασμό στις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες κάθε ατόμου, η COSMOTE συνεχίζει να εμπλουτίζει με νέες ψηφιακές υπηρεσίες και σύγχρονες λύσεις την εξυπηρέτηση των πελατών της. Με προτεραιότητα στην εμπειρία του πελάτη, η εξυπηρέτηση γίνεται πιο άμεση, πιο ευέλικτη και προσαρμοσμένη στο προφίλ κάθε πελάτη ξεχωριστά.

Τα e-volution awards επιβραβεύουν τις καλύτερες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν της χώρας. Διοργανώθηκαν φέτος για όγδοη συνεχή χρονιά από την Boussias Communications και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA).



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News
Tags: COSMOTE

Recent Posts

Αυτό είναι το ακόμα πιο ικανό και γρήγορο AI μοντέλο του OpenAI

Ο OpenAI πραγματοποίησε την εκδήλωση Spring Update, η οποία μεταδόθηκε ζωντανά πριν από λίγη ώρα…

10 ώρες ago

Έφτασε το iOS 17.5 και σου επιτρέπει να κατεβάζεις εφαρμογές από ιστοσελίδες

Η Apple κυκλοφόρησε πριν από λίγη ώρα τα iOS 17.5 και iPadOS 17.5, δύο σημαντικές…

11 ώρες ago

Η ARM ετοιμάζει AI chips για να μπει δυναμικά στην αγορά από το 2025

Η ARM, η θυγατρική εταιρεία ημιαγωγών του ιαπωνικού επενδυτικού γίγαντα SoftBank Group, επιθυμεί να εισέλθει…

11 ώρες ago

Το Assassin’s Creed Shadows είναι το επόμενο flagship game της σειράς!

Η Ubisoft επιβεβαίωσε ότι Assassin's Creed Shadows θα είναι το πραγματικό όνομα του επερχόμενου παιχνιδιού…

11 ώρες ago

Eπίσημα ο ανταγωνιστής του Χiaomi 14 Ultra

Σειρά της vivo να ανακοινώσει τη ναυαρχίδα της για το 2024, με την κινέζικη εταιρεία…

11 ώρες ago

Ερευνητές «έπιασαν» άτομα να μετατρέπονται σε κύματα και δικαιώνουν τον Schrödinger!

Για πρώτη φορά στα χρονικά, οι Φυσικοί κατάφεραν να συλλάβουν μια καθαρή εικόνα μεμονωμένων ατόμων…

12 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.