Tι αλλάζει η Google στα Android, Chrome και Search λόγω της εφαρμογής του DMA

0


Αυτή την εβδομάδα τίθεται σε ισχύ το Digital Markets Act (DMA) της ΕΕ, αναγκάζοντας τις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας να αλλάξουν τις πλατφόρμες και τις υπηρεσίες τους στην περιοχή. Ως εκ τούτου, η Google περιγράφει τις αλλαγές που θα πρέπει να περιμένουν οι χρήστες στην ΕΕ την τρέχουσα εβδομάδα.

Καταρχάς, η Google αναφέρει ότι φέρνει μια πρόσθετη οθόνη επιλογής χρήστη στα νέα Android smartphones. Σε αυτά θα εμφανίζεται πλέον μια οθόνη επιλογής browser κατά τη διάρκεια της αρχικής ρύθμισης της συσκευής. Αυτό προστίθεται στις οθόνες επιλογής browser και μηχανής αναζήτησης που υπάρχουν ήδη στις συσκευές Android στην ΕΕ κατά το άνοιγμα του καταστήματος Google Play. Ακόμη, η desktop έκδοση του Chrome και η αντίστοιχη για iOS θα αποκτήσει επίσης οθόνη επιλογής μηχανής αναζήτησης στο πλαίσιο της συμμόρφωσης της εταιρείας Google με το DMA.

Η Google επισημαίνει ότι έχει επίσης προβεί σε πάνω από 20 αλλαγές στην εμπειρία αναζήτησης στο πλαίσιο του νέων κανόνων. Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται οι νέες προτάσεις στο επάνω μέρος των αποτελεσμάτων αναζήτησης για να βρίσκεις πτήσεις, προϊόντα, θέσεις εργασίας κλπ. από πληθώρα third-party υπηρεσιών και μάλιστα έχει αφαιρεθεί το Google Flights.

Άλλη μια σημαντική αλλαγή εφαρμόζεται στην ΕΕ από σήμερα 6 Μαρτίου, καθώς η Google αποκάλυψε ότι οι εφαρμογές του Play Store μπορούν πλέον να συσχετίζονται με προσφορές εκτός της εφαρμογής.

Η εταιρεία είχε ενεργοποιήσει στο παρελθόν και τις εναλλακτικές επιλογές χρέωσης στις εφαρμογές του Play Store στην ΕΕ, επιτρέποντας στους developers να προσφέρουν το δικό τους σύστημα χρέωσης παράλληλα με το σύστημα χρέωσης της Google. Τώρα, η Google φέρνει αυτή την εναλλακτική επιλογή χρέωσης και στους προγραμματιστές παιχνιδιών. Οι τελευταίοι μπορούν επίσης να επιλέξουν να προσφέρουν το δικό τους σύστημα χρέωσης χωρίς να χρειάζεται να εφαρμόσουν το σύστημα της Google.

Τέλος, οι χρήστες στην ΕΕ μπορούν πλέον να επισκέπτονται τη σελίδα ρυθμίσεων των Google λογαριασμών τους, εάν επιθυμούν να συνεχίσουν να συσχετίζουν τις διάφορες υπηρεσίες της Google που χρησιμοποιούν. Η απενεργοποίηση αυτής της επιλογής σημαίνει ότι η Google δεν θα μπορεί να χρησιμοποιήσει τα δεδομένα σας από μια υπηρεσία για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων σε άλλες υπηρεσίες της.

[Google]



Πηγή