Έρχονται διαφημίσεις στα προφίλ, στην καρτέλα Explore και στα Reels

8


Η Meta θεωρεί ότι τα έσοδα από διαφημίσεις στις πλατφόρμες της είναι λίγα και γι’ αυτό ετοιμάζεται να προσθέσει ακόμη περισσότερες στο κοντινό μέλλον, ειδικά στο Instagram.

Στις ήδη υπάρχουσες διαφημιστικές καταχωρήσεις που βλέπουμε στην καρτέλα Explore, στο κεντρικό Feed και στα Stories, οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις θα μπορούν να τοποθετήσουν διαφημιστικό περιεχόμενο στην αρχική οθόνη της καρτέλας Explore εκεί που βλέπουμε το grid με τις φωτογραφίες και τα videos όταν την πρωτοανοίγουμε. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα μπορείτε να δείτε στο παρακάτω screenshot, όπου φαίνεται ξεκάθαρα η σήμανση Sponsored και το κουμπί Learn More, ενώ το μέγεθος είναι τετραπλάσιο από τις υπόλοιπες απλές καταχωρήσεις των χρηστών.

Το χειρότερο, ωστόσο, είναι ότι θα δούμε διαφημίσεις και μέσα στα προφίλ των χρηστών. Για παράδειγμα, εάν θέλεις να δεις μαζεμένες τις φωτογραφίες και τα videos του χρήστη που σ’ ενδιαφέρει, τότε δεν θα γλιτώσεις από το διαφημιστικό περιεχόμενο. Η εταιρεία διευκρινίζει, πάντως, ότι θα εμφανίζει διαφημίσεις μόνο στα δημόσια προφίλ ενήλικων χρηστών και μάλιστα ξεκινά νέο πρόγραμμα για επιλεγμένους δημιουργούς περιεχομένου στις ΗΠΑ προκειμένου να αποκομίζουν κέρδη από την εμφάνιση διαφημίσεων στο προφίλ τους.

Σε ό,τι αφορά τα Reels, η ομάδα ανάπτυξης του Instagram δοκιμάζει την εμφάνιση διαφημίσεων μετά την ολοκλήρωση της πρώτης λούπας του Reel. Οι διαφημίσεις υατές θα έχουν διάρκεια από 4 έως 10 δευτερόλεπτα και ο χρήστης θα έχει την επιλογή για skip έτσι ώστε να ξαναδεί άμεσα το Reel. Επίσης, γίνονται δοκιμές και για την εμφάνιση διαφημίσεων στο οριζόντιο καρουζέλ κάτω από τα Facebook Reels.

Ήταν αναμενόμενο ότι η Meta θα αναζητούσε νέους τρόπους για να αυξήσει την κερδοφορία της, καθώς το περασμένο τρίμηνο ήταν το πρώτο στο οποίο καταγράφηκε πτώση του συνολικού τζίρου της.

[Instagram]

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!





Πηγή