Έλυσε το πρόβλημα που προκάλεσε το macOS Monterey σε ορισμένα Mac

5


Η Apple προχώρησε στην επιδιόρθωση ενός σοβαρού σφάλματος του λειτουργικού συστήματος macOS Monterey που επηρέασε την εκκίνηση ορισμένων μοντέλων Mac με επεξεργαστή Intel και chipset ασφαλείας T2.

Στη νέα αναβάθμιση που κυκλοφόρησε η εταιρεία συμπεριλαμβάνεται και το BridgeOS firmware update που αποτρέπει την εμφάνιση του σφάλματος στην εκκίνηση. Η Apple προτρέπει όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα να επικοινωνήσουν με το Apple Support για βοήθεια.

Αμέσως μετά το λανσάρισμα του macOS Monterey ήρθαν στη δημοσιότητα αναφορές από χρήστες που δεν μπορούσαν να ανοίξουν τα Mac τους μετά την εγκατάσταση της νέας έκδοσης. Τα προβλήματα εμφανίστηκαν σε ορισμένα μοντέλα με το T2 chipset ασφαλείας που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2017 και 2020.

  • iMac (Retina 5K, 27-inch, 2020)
  • ‌iMac‌ Pro
  • Mac Pro (2019)
  • ‌Mac Pro‌ (Rack, 2019)
  • Mac mini (2018)
  • MacBook Air (Retina, 13-inch, 2020)
  • ‌MacBook Air‌ (Retina, 13-inch, 2019)
  • ‌MacBook Air‌ (Retina, 13-inch, 2018)
  • MacBook Pro (13-inch, 2020, Two Thunderbolt 3 ports)
  • MacBook Pro (13-inch, 2020, Four Thunderbolt 3 ports)
  • MacBook Pro (16-inch, 2019)
  • MacBook Pro (13-inch, 2019, Two Thunderbolt 3 ports)
  • MacBook Pro (15-inch, 2019)
  • MacBook Pro (13-inch, 2019, Four Thunderbolt 3 ports)
  • MacBook Pro (15-inch, 2018)
  • MacBook Pro (13-inch, 2018, Four Thunderbolt 3 ports)

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας. Αν προτιμάτε το Twitter, θα μας βρείτε στο προφίλ @techgeargr

[via]





Πηγή